Jump to content

[V] Pixlr Poster Contest - Hoofdtopic


Jacky-2007

Recommended Posts

Valt er trouwens nog iets te winnen? Of is dit puur voor de eeuwige roem? ^_^

Ik vraag het even zodat ik alvast weet wat ik kan verwachten. :) Want we weten toch allemaal dat ik ga winnen natuurlijk, dat staat buiten kijf. Maar toch succes gewenst aan de overige deelnemers! Jullie kunnen altijd nog tweede worden, moet je maar denken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Alle deelnemers hebben eind vorige week een PB ontvangen met daarin uitvraag naar hun inzending voor ronde 1. Uiterlijk vandaag worden de laatste inzendingen gemaakt en opgestuurd. Morgen zal het eerste stemtopic verschijnen.

Stemmen zal zoals aangekondigd anoniem gebeuren; er wordt tijdens de contest niet verteld welke inzending van welk lid is. Na afloop van de contest zal er in dit hoofdtopic een overzicht worden geplaatst met daarin openbaar alle inzendingen per ronde met de gebruikersnamen erbij.

Voor wie zijn inzending nog niet heeft ingeleverd: succes met het maken van je eerste poster! Deelnemers die reeds hebben ingeleverd, alvast dank! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals iedereen niet zal zijn ontgaan kan het stemmen voor ronde 1 alvast van start. De deelnemers kruipen as we speak echter alweer in de editor, want ze hebben inmiddels een uitvraag ontvangen voor hun inzending voor ronde 2, waarvan de stemming volgende week begint!

Forumleden, veel plezier met stemmen! En deelnemers, de kop is eraf, veel plezier in ronde 2! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas heb ik nog niet van alle deelnemers hun inzending ontvangen.

Stemtopic van ronde twee zal uiterlijk morgenavond verschijnen. Deelnemers, gelieve met spoed je inzending te sturen!

Ik zal mijn best doen om het voor morgenavond af te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Spannunnnnnnnnnnnnnnnnnnnd. :D

Ik heb helaas alleen in de eerste ronde kunnen meedoen... gelukkig heb ik toen wel een aantal stemmen gekregen, maar of het genoeg zal zijn?

Vast niet, maar we wachten af. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...