Jump to content

[Wens] Winkels & voorzieningen


Tommie59

Recommended Posts

Mee eens. Ik vind het veel realistischer (en ook leuker) hoe ze het in IV gedaan hadden, gewoon een klein winkeltje in een donker steegje ofzo. Dan heb je ook meer het gevoel van illegale handel. In alle versies voor IV (vooral SA) had ik meer het gevoel van de dagelijkse boodschappen. Van mij mag Ammu-Nation terug komen, maar dan iets minder 'aanwezig', als jullie begrijpen wat ik bedoel.

begrijp ik helemaal. ik denk dat je doelt op de ammu-nation in market, met die grote magnum tegen de muur? :puh:

Ja die ja :puh: dat stond er nogal groots. En dan hebben we de radio reclames nog niet gehad :puh: ik kon altijd wel lachen om de Ammu-Nation reclames, maar er zijn volgens mij maar weinig wapendealers die zo groots reclame maken en ook hun winkels neerzetten alsof het een dikke game winkel is ofzo. En dan heb je ook nog de verkoper die zegt: "If the cops ask, you didn't get it here, right?". Ik zie gewoon veel liever dat een of andere veteraan het vanuit z'n kelder of busje verkoopt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    10

  • Maarten11

    7

  • GrandTheftHaye

    6

  • Foreigner97

    5

Ze zouden ook kunnen doen dat ammunation alleen de wat kleinere wapens verkoopt, zoals pistolen en shotguns. Maar dat je voor de grotere wapens zoals een AK-47 of een Rocketlauncher naar een illegale dealer moet gaan. Het lijkt me namelijk nogal raar dat je bij de ammunation een Rocketlauncher kan kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kon in de meeste III-era spellen toch ook geen Rocket Launcher kopen bij Ammu-Nation? In LC en SA in ieder geval niet wat ik me zo kan herinneren. VC weet ik niet helemaal zeker, die heb ik niet zo vaak gespeeld. Maar voor Heavy Artillery moest je altijd naar Phil Cassidy (LC) of Mike Toreno (SA) toch? In IV weet ik niet helemaal zeker, ik koop niet zo vaak wapens, meestal doe ik het met wat ik krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

In SA kon je in ieder geval geen rocket launchers, miniguns en de rest van de heavy artillery aanschaffen: die moest je vinden, krijgen of inderdaad halen bij Mike Toreno. In IV was het inderdaad wel mogelijk om een rocket launcher te kopen bij de ondergrondse wapenwinkeltjes.

Ik sluit me aan bij TP: ook al kun je in de USA (nog) wapens kopen, het lijkt mij niet logisch dat je rocket launchers en grenades bij de Ammu Nation kunt kopen. Het zou leuk zijn dat er inderdaad illegale wapen-dealers zouden zijn, of vrienden met een rijkgevulde kofferbak. Voor 'kleinere' wapens, zoals een SMG of een pistool zou je dan inderdaad gewoon bij de Ammu Nation terecht kunnen.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er een mooi aantal winkles zijn waar je ook in kunt, en ook andere gebouwen zoals een politie bureau or ziekenhuis,

Die winkel in Vice City was ook vet, ik jatte altijd die auto op die plaat en scheurde daarmee door de winkel! Dusja, Ik hoop op veel gebouwen en andere dingen waar je in kunt, en dat je er ook wat kunt doen of weghalen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt het winkelcentrum in Vice Point? Vond het ook altijd leuk om daar chaos te veroorzaken, hoop daarom zeker dat er een winkelcentrum inkomt, maar dan moet er wel meer te doen zijn.

Verder ben ik het met H1TMan eens dat er veel interieurs in moeten zitten. Ik vond dit al goed uitgewerkt in gta 4.

Verder wil ik nog een benzinestation waar je dingen kan kopen en mischien kan tanken als dat er inkomt, en een paar kleinere buurt winkeltjes, die dingen die altijd overvallen worden. Dat wil ik dan ook bij alle winkels doen, gewoon naar binnen rennen en de winkel overvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee van de benzinepomp lijkt me ook wel wat, en dat je dan kan tanken. Dan moet je na een tijdje wel naar het tankstation als je die auto wilt houden. Net zoiets als in Mafia II. Het zal dan wel bij GTA passen denk ik als je dan ook de keuze hebt om weg te rijden zonder te betalen. Uiteraard wel met een risico.

De mogelijkheid om winkels te overvallen lijkt me ook wel wat, misschien ook wel iets voor (zij)missies. Het zou mij dan ook wel leuk lijken als je ook eens ziet dat winkels worden overvallen door anderen. Dat je bijvoorbeeld ineens een paar dieven met buit uit een winkel ziet rennen. Of dat de winkel overvallen wordt op het moment dat jij aan het winkelen bent. Misschien dat je dan ook de mogelijkheid hebt om de 'held' uit te hangen en de criminelen te overmeesteren. Maar dat is misschien iets te ver gezocht :puh: Maar in ieder geval dat je ziet dat er ook anderen zijn die winkels overvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

In SA kon je in ieder geval geen rocket launchers, miniguns en de rest van de heavy artillery aanschaffen: die moest je vinden, krijgen of inderdaad halen bij Mike Toreno. In IV was het inderdaad wel mogelijk om een rocket launcher te kopen bij de ondergrondse wapenwinkeltjes.

Ik sluit me aan bij TP: ook al kun je in de USA (nog) wapens kopen, het lijkt mij niet logisch dat je rocket launchers en grenades bij de Ammu Nation kunt kopen. Het zou leuk zijn dat er inderdaad illegale wapen-dealers zouden zijn, of vrienden met een rijkgevulde kofferbak. Voor 'kleinere' wapens, zoals een SMG of een pistool zou je dan inderdaad gewoon bij de Ammu Nation terecht kunnen.

dat zie je toch op tv dat je pistolen en rifles kan kopen bij het warenhuis?

Kijk, zoiets wil ik ook weet je.....

Link to comment
Delen op andere websites

dat zie je toch op tv dat je pistolen en rifles kan kopen bij het warenhuis?

Warenhuis? Nah, vind het leuker dat het bij exclusieve wapenwinkeltjes blijft.

Kijk, zoiets wil ik ook weet je.....

In GTA V hoop ik?

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt een winkelcentra ook geschikt met natuurlijk een uitgebreide parkeergarage. Ik hoop wel dat het wat uitgebreider wordt dat je ook écht gebruik van de winkels kan maken, het liefst ook kopen, zo lang het maar niet op de Sims gaat lijken. Die fast-foodketens zijn op zich wel leuk, maar je hebt er wel veel verschillende, maar qua inrichting zijn ze in principe allemaal het hetzelfde, dan heb ik liever daar wat nieuwe winkels voor in de plaats. De ammu-nation vond ik goed in GTA IV, maar zoals al eerder is gezegd hier, een man met een busje zou ook vet zijn, misschien voor zware wapens, omdat er nu een andere wapenwet is in Amerika?

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt een winkelcentra ook geschikt met natuurlijk een uitgebreide parkeergarage. Ik hoop wel dat het wat uitgebreider wordt dat je ook écht gebruik van de winkels kan maken, het liefst ook kopen, zo lang het maar niet op de Sims gaat lijken.

Hier kan ik me wel in vinden. Ik vind het vreemd dat op Vice City na geen enkele GTA een degelijk winkelcentrum heeft gekend. In een Mall-addicted land als de Verenigde Staten moet er nu éénmaal een degelijke mall of meerdere zelfs in elke stad te vinden zijn. Maak hem dan ook liefst direct zo levend mogelijk en je hebt een fantastische omgeving.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...