Jump to content

[Wens] Winkels & voorzieningen

Recommended Posts

Geplaatst:

Klopt, eerste scene van trailer 2. En misschien moet je die dan ook in een missie gebruiken om een deal te overzien of om een persoon te volgen om te kijken waar hij zich bevindt. En wie weet kun je nog meer interessante dingen ontdekken als je door zo'n verrekijker kijkt. Zou me ook wel wat lijken als je de Observatory in kunt en de ruimte in kunt kijken. Lijkt me wel wat voor GTA / Rockstar Games :puh: Ze zijn daar nogal wel eens bezig met aliens/buitenaards leven, dus misschien weet Rockstar daar wel wat leuks mee te doen, mocht het mogelijk zijn.

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommie59

10

• Maarten11

7

• GrandTheftHaye

6

• Foreigner97

5

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt, eerste scene van trailer 2. En misschien moet je die dan ook in een missie gebruiken om een deal te overzien of om een persoon te volgen om te kijken waar hij zich bevindt. En wie weet kun je nog meer interessante dingen ontdekken als je door zo'n verrekijker kijkt. Zou me ook wel wat lijken als je de Observatory in kunt en de ruimte in kunt kijken. Lijkt me wel wat voor GTA / Rockstar Games :puh: Ze zijn daar nogal wel eens bezig met aliens/buitenaards leven, dus misschien weet Rockstar daar wel wat leuks mee te doen, mocht het mogelijk zijn.

ja zie je opeens een aliën voorbij vliegen en dan komt het op het nieuws en/of de radio

maar het is en blijft gta en dat is mensen schieten en geen aliens dan moet je halo kopen

Bewerkt: door iwantgta5
Geplaatst:

Rockstar zal waarschijnlijk niet de science-fiction wereld ingaan, dus reken maar niet op aliens. Rockstar kennende zou het overigens niet raar zijn dat er references naar aliens in voor komen, net als in SA.

Geplaatst:

Rockstar zal waarschijnlijk niet de science-fiction wereld ingaan, dus reken maar niet op aliens. Rockstar kennende zou het overigens niet raar zijn dat er references naar aliens in voor komen, net als in SA.

das ook wel beter die zmbie/alien shooters mogen ze kapotschieten van mij geef mij maar gta mensen knallen

Geplaatst:

Wat ze wellicht wel gaan doen (reken er maar op, we krijgen hier een grote platteland met veel hillbilly's) is het spotten met mensen die daadwerkelijk in buitenaarde ontvoeringen geloven en de terugkomst afwachten of gewoon lachen met mensen die achter UFO's jagen. Een beetje zoals de Lil' Probe Inn en meerdere verwijzingen zoals we die al kennen uit San Andreas. Alleen denk ik dat die wat uitgebreider zullen zijn in SA. Er zullen dus heel veel theoriën kunnen ontstaan in de komende jaren, zoals bij SA :puh:

Geplaatst:

Klopt, dat bedoelde ik met references :) Lil' Probe Inn, precies! Had ik er niet bijgezet, maar op zoiets hoop ik.

Ik kan inderdaad niet wachten tot de nieuwe videos van de populaire myth hunters op YouTube, ze weten er altijd een leuke show van te maken :puh:

• 4 weken later...

24/7

didier sachs

pro lap

Grovestreet shop

Bank of San andreas

Vliegtuig verhuur/winkel (op het vliegveld)

Auto handelaar

ZIP

Overvallen

politie omkopen

Politie bureau ingaan en dan alle wouten kapot knallen :D

Dat is mijn verlanglijstje :puh:

Bewerkt: door Larsiexd
  • 2 weken later...
Geplaatst:

De enige reden dat ik een winkelcentra in GTA V wil hebben is:

Met je auto winkelende mensen onderscheppen!! :*D

De enige reden dat ik een winkelcentra in GTA V wil hebben is:

Met je auto winkelende mensen onderscheppen!! :*D

dan is te hopen voor je dat je geen missies krijgt waar je een rijbewijs moet halen ;)

Bewerkt: door iwantgta5
Geplaatst:

alsof een gta hoofdrolspelr überhaupt een rijbewijs nodig heeft, maar ik hoop niet dat dat soort missies terug komen. vond ze erg irritant. En met de geschiedenis van die 3 hebben ze het niet eens nodig.

Bv: Trevor is ex-piloot en franklin steelt auto's als werk, dus dan moet je dat wel goed kunnen.

Ik wil ook wel een grote mall om rond te klooien, en een autodealer. zodat je van de 1e verdiepind door een ruit heen kan rijden en dan weg sheuren.

Geplaatst:

alsof een gta hoofdrolspelr überhaupt een rijbewijs nodig heeft, maar ik hoop niet dat dat soort missies terug komen. vond ze erg irritant. En met de geschiedenis van die 3 hebben ze het niet eens nodig.

Bv: Trevor is ex-piloot en franklin steelt auto's als werk, dus dan moet je dat wel goed kunnen.

Ik wil ook wel een grote mall om rond te klooien, en een autodealer. zodat je van de 1e verdiepind door een ruit heen kan rijden en dan weg sheuren.

zoals grottie in middlepark?

• 1 maand later...

Winkelcentrum. En dan naar binnen met mini gun en dan alle mensen gewoon dood schieten. En als je klaar bent, turismo stelen/cheaten en dan weg scheuren over de lijken zodat de muren mooi rood worden.

:dans: 100e bericht :dans:

Bewerkt: door Larsiexd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...