NeverMyWorld Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Hallo, Ik zit met een klein probleem, ik heb mijn pc namelijk verplaatst naar de woonkamer, helaas als mijn familie tv kijkt en de afstandsbediening gebruikt heeft dit ook effect op mijn scherm die ik gebruik voor de pc en de xbox etc. Beide tv's zijn van samsung maar het moet dus zo zijn dat het signaal van mijn tv word geblokkeerd voor de afstandsbediening van de andere tv. Indien dit mogelijk is of als je een andere oplossing weet kun je dit dan even doorgeven, het kan mij namelijk enorm helpen. Reageren
Woody268 Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Het makkelijkste is om iets voor het signaal van jou scherm te hangen. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 25 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Het makkelijkste is om iets voor het signaal van jou scherm te hangen. Maar dan komt het er op neer dat ik mijn tv dus niet meer met de afstandsbediening kan bedienen? Reageren
Woody268 Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Ow je wilt hem nog kunnen bedienen. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 25 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Ow je wilt hem nog kunnen bedienen. Indien mogelijk wel, ik vind het namelijk makkelijker dan de verlepte knopjes te gebruiken, die zijn nu zo veel gebruikt dat die shizzle niet meer werkt. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Geplaatst: 26 januari 2013 Je kunt de meeste afstandsbedieningen toch programmeren? Tenminste bij universele afstandsbedieningen toch. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 26 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2013 Je kunt de meeste afstandsbedieningen toch programmeren? Tenminste bij universele afstandsbedieningen toch. Daar heb ik dus geen verstand van, enig idee hoe dit gedaan moet worden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.