Jump to content

[sig] GTA V Airfall

Recommended Posts

Geplaatst:

Vind ik eerlijk gezegd iets minder dan je vorige. Ik vind het ongelooflijk knap dat jij zo goed om kan gaan met programma's als Photoshop, maar ik vind deze sig niet echt geweldig.De Cheeta overheerst nogal, ikzelf had 'm op de achtergrond gezet (oftewel iets vervaagd) en het logo van V iets meer verduidelijkt. Ik zeg dit allemaal uit mijn non-ervaren perspectief, ik vind het nogmaals erg knap dat je dit kunt.

Geplaatst:

Hmm... als je de Cheetah zo duidelijk vanvoor zet dan had je hem best niet zo mogen vervormen, maar hem beter gewoon lekker strak gelaten. Nu lijken de spoiler en de rechterflank aan het smelten... Leuk effect zo, maar het past niet binnen de sig. Zoals Foreigner al zegt vind ik deze wat minder, de vorige vond ik beter :3

Geplaatst:

Hmm... als je de Cheetah zo duidelijk vanvoor zet dan had je hem best niet zo mogen vervormen, maar hem beter gewoon lekker strak gelaten. Nu lijken de spoiler en de rechterflank aan het smelten... Leuk effect zo, maar het past niet binnen de sig. Zoals Foreigner al zegt vind ik deze wat minder, de vorige vond ik beter :3

Daarbij maakt het GTA V logo de signature ook nog iets te druk aan de linkerkant.

Geplaatst:

De spoiler is raar geworden en ik vind die parachute erbij er niet echt bij passen, met name de kleuren vind ik niet zo goed bij elkaar passen.

Geplaatst:

Het is de bedoeling dat je op de achtergrond een stad ziet (gebouwen), en dat de cheetah omlaag valt (vanuit de lucht). Vandaar dat "smelt" effect ;)

Ik pas hem nog wel even aan.

Geplaatst:

Het is de bedoeling dat je op de achtergrond een stad ziet (gebouwen), en dat de cheetah omlaag valt (vanuit de lucht). Vandaar dat "smelt" effect ;)

Ik pas hem nog wel even aan.

Ik zie de gebouwen niet echt, zelfs als ik heel lang blijf kijken. Dus ik zou dat wat duidelijker maken. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...