Ursemmer Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 k ben met zo´n missie dat je die croupier moet volgen en dan naar een sexshop toe en dan stap ik op dat rode dingetje en moet lllllllllllllaaaaaaang w8en en dan moet k die gimp suit aandoen maar als k dat doe wordt alles zwart en hoor k zo´n kut geluidje :S who can help me ??? plz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 JE MOET ZE RUSTIG VOLGEN PARKEER JE AUTO ervoor ga de shop binnen ga naar die achterste kamer en hij doet vanzelf het gimp aan dan volg je haar tot haar huis vermoord je de gimp die eraan komt een kale vent dan doe je haar deurbel en het is klaar en trouwens alles staat uitgelegd in de walktrough !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ursemmer Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 JIJ MOET LEZEN! ik zeg dat dan alles zwart wordt als k die gimp suit moet aan trekken en k hoor dan raar geluidje!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 hé zeg word is niet kattig je moet in die kamer en dan staat er een icoontje en daar moet je inlopen heb jij soms geen verstand van gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ursemmer Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) dat staat er ook... ik loop naar die gimpsuit toe ( blauw ) dan wordt me beeld zwart ( met je verstand hoor dat als je nu eens goed leest snap je het en loop je niet zo te katten Bewerkt: 12 juli 2005 door Ursemmer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ja het word normaal 3-4 seconden zwart en dan heb je het aan anders is het een bug of vastloper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ursemmer Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ja het word normaal 3-4 seconden zwart en dan heb je het aananders is het een bug of vastloper k dankje , want k hoor ok nog zo´n raar geluidje, maar k kan dus die missie niet meer verder spelen?? :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik denk dat het dan een bug is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 als het zwart blijft niet maar als je nu ff je console 5 min. alleen laat alle je kijkt er wel naar moet hetwel gaan want ik hoorde ook van die geluidjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ursemmer Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik denk dat het dan een bug is. leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ursemmer Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 als het zwart blijft niet maar als je nu ff je console 5 min. alleen laat alle je kijkt er wel naar moet hetwel gaan want ik hoorde ook van die geluidjes pc... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ursemmer Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 als het zwart blijft niet maar als je nu ff je console 5 min. alleen laat alle je kijkt er wel naar moet hetwel gaan want ik hoorde ook van die geluidjes pc... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik weet het echt niet dan je moet misschien eens horen bij hardware problems sorrry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ursemmer Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 laat maar k ging vanaaf weer en nou deed ie het wel gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.