Sir_Ballas Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 dit filmpje kwam langs op youtube. dacht dat ik het maar eens zou delen met jullie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Dat lijkt verdacht veel op een filmpje van iemand die gewoon de eerste missie van GTA3 heeft opgenomen. Mis ik wat of is er niets bjzonders aan dit filmpje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeverMyWorld Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 (bewerkt) Dat lijkt verdacht veel op een filmpje van iemand die gewoon de eerste missie van GTA3 heeft opgenomen. Mis ik wat of is er niets bjzonders aan dit filmpje? Op youtube word er over gepraat dat het een pre 9/11 versie is. Echter weet ik niet of dat serieus is. Ook staat er dat het de BETA mod is. Bewerkt: 27 januari 2013 door GloriousDa7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 volgens mij zijn dit geen beelden uit de echte beta die zijn maar sporadisch afgegeven door R*.. heel interessant, maar in tegenstelling tot velen vind ik de uiteindelijke versie van GTA III er wél beter uit zien dan de beta! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Het enige speciale dat ik kon opmerken was dat de Kuruma hier de "Beamer" (Sentinel) was, zoals oorspronkelijk in de Beta, maar daar stopte de overeenkomst dan ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 De politieauto's hebben ook een andere kleur dacht ik. Maar dan houdt 't ook echt op lijkt me.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Nog een klein detail: De man die met Catalina naar buiten komt rennen heeft in dit filmpje geen hoed op, wat ie in de latere versie wel heeft (het is maar waar je op let ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2013 Ook is de ziekenhuis totaal anders dan in een normale GTA en de gebouw gelijk naast de brug. Waar je een paar prostituees moet brengen voor een bal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2013 Ook is de ziekenhuis totaal anders dan in een normale GTA en de gebouw gelijk naast de brug. Waar je een paar prostituees moet brengen voor een bal. Dit viel me inderdaad ook al op! Al wist ik het niet zeker, aangezien het een poos geleden is sinds ik het speelde.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.