PatrickW Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Helaas moeten we afscheid nemen van @Megadreams als moderator. Wegens gebrek aan tijd moet hij helaas deze taak neerleggen, en zal hij verder gaan als megalid. Bij deze willen wij @Megadreams hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en al zijn inzet op de computertalk fora. Maar ik ben ervan overtuigd dat hij ook in de rol van ML nog vaak actief op ons forum te vinden zal zijn. Reageren
Woody268 Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Spijtig, had het nooit zien aankomen. Bedankt vaan alles Megadreams. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Je was een topmoderator Megadreams, bedankt voor al het werk! Reageren
PrioX Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Dat zag ik even niet aankomen. :0 Megadreams bedankt voor je inzet als moderator, je hebt het top gedaan! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Groen is natuurlijk ook veel mooier! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Geplaatst: 27 januari 2013 Toen je het aankondigde bij de crew kwam het voor mij echt als een donderslag bij heldere hemel. Te zien aan de paar reacties hier geldt dat voor anderen ook. Spijtig dat je vertrekt, want je was een prima Moderator. Hopelijk laat je je ook als Megalid nog regelmatig zien op 't forum Reageren
Kloep Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Je was altijd een prima Moderator, we zien je vast nog regelmatig verschijnen! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Toen ik het las, was ik helemaal verbaasd, maar een mens moet keuzes maken. Bedankt voor al je inzet, MD! Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Bedankt voor alles, MegaDreams! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Je was een geweldige moderator, MegaDreams. Bedankt voor alles wat je hebt gedaan! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 MD, je was een fijne collega. Hoe bevalt het groen je trouwens, er zijn er niet veel die eerst moderator worden en daarna pas megalid Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Hehe, ben je toch nog megalid geworden. ^^ Jammer dat je stopt met je functie als moderator. Bedankt voor al je inzet in het forum! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Ik heb ken je niet echt goed, maar toch bedankt voor je (uit de reacties blijkende) goede inzet voor dit forum! Reageren
Nyltje Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 Dag MegaDreams! Je hebt me wel aan een record geholpen. Welk record dat zeg ik hier niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.