SpacyColours Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Geplaatst: 28 januari 2013 (bewerkt) Stel je voor. Lady Liberty, het symbool van vrijheid, achterna gezeten door politie en politici. Lady Justice, het symbool voor het recht, achterna gezeten door terroristen en criminelen. En dan nog de zon, die nergens te vinden is, maar waar nog altijd op gejaagd wordt, door politie, politici, terroristen en criminelen. Alleen de zoen van Lady Liberty en Lady Justice zal de zon terugbrengen. Alleen de terugkeer van de zon zal de balans tussen recht en vrijheid terugbrengen, met niets meer dan pure blijdschap. (dat scenario kwam in me op tijdens het luisteren van dit nummer) Grootte: Maximaal. Rest: Laat ik aan sig-maker over. Ik wil dolgraag dit plaatje: Met een schitterende horizon op de achtergrond. Dat is eigenlijk alles, tenzij er ook nog wat gouden regen uit de lucht kan vallen: Probeer een realistisch schaduw-effect te geven aan de zoenende vrouwen, die gecentreerd in het plaatje staan met de zon op de achtergrond. Ik wil het niet forceren, dus die gouden regen is puur optioneel, het is nou eenmaal zo dat alles mooier wordt met gouden regen. I agree Het lijkt mij het beste als degene die het wil maken zelf zijn/haar fantasie gebruikt in plaats van dat ik hier regels ga opschrijven waar ik me toch niets bij kan voorstellen. Dus je moet zelf maar kijken welke angel / effecten / achtergrond / enz. goed genoeg is. Alvast bedankt en als er iets onduidelijk is, zeg het! Bewerkt: 29 januari 2013 door SpacyColours
Froop Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Je bent wel een fan van golden showers?
SpacyColours Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Je bent wel een fan van golden showers? Mits het van wat hoger komt.
Froop Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Je bent wel een fan van golden showers? Mits het van wat hoger komt. Een flatgebouw?
SpacyColours Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Je bent wel een fan van golden showers? Mits het van wat hoger komt. Een flatgebouw? Eigenlijk was het een eufemisme voor "nee, ik heb het niet over plasseks."
Froop Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Duidelijk dat jij eens moet leren wat een eufemisme is.
SpacyColours Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 Duidelijk dat jij eens moet leren wat een eufemisme is. Nee hoor, het is precies wat ik bedoelde.
iRico Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Ik heb er wat van gemaakt het is niet al te mooi maar ik hoor graag wat je ervan vind(zie bijlage)
SpacyColours Geplaatst: 10 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 So hee supermooi! Mooier dan ik me had kunnen voorstellen. Bij nader inzien vraag ik me af of ik dit niet beter als avatar zou kunnen gebruiken, wegens het ongunstige formaat van de kussende beelden. Ik zou met de bovenste 300 pixels van jouw creatie wel genoeg hebben, al weet ik niet of je die zonneschijn-ringen rechtsonder en jouw auteursnaam nog naar boven kan verplaatsen? Want dan is het 300 x 300 en dat kan je dan makkelijk verkleinen naar 100 x 100 denk ik. Ik weet niet of dat je nog zou lukken, om er een avatarformaat (100x100 (of gewoon 300x300)) van te maken? Anders kunnen we wel iets anders bedenken hoor. Maar ik vind dit een erg mooi plaatje wat je hebt gemaakt.
iRico Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Geplaatst: 11 februari 2013 100x100 is jammer genoeg niet gelukt.... Maar 300x300 wel!
SpacyColours Geplaatst: 11 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2013 Hij is echt geweldig, dank je wel!
iRico Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Geplaatst: 11 februari 2013 Alsjeblieft makker veel suc7 ermee .
Recommended Posts