Jump to content

[Wens] Antagonisten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk niet eens dat Franklin problemen krijgt met de Ballas, maar met the Grove zelf. Hij word beschuldigd dat hij geen goede "gangbanger" is. Dus denk ik dat die uit de gang verdreven wordt ofzo.

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GrandTheftHaye

6

• Dutchy3010

3

• TalkingPear

2

• Phoenyxar

2

Geplaatst:

Ik denk dat ieder personage zijn eigen antagonist(en) hebben, Franklin bijv. een paar gangmembers, en Trevor The Lost. Ze helpen elkaar wel mischien met het uitschakelen van elkaars antagonisten

• 2 weken later...
Geplaatst:

Leuk topic! GTA is geen GTA zonder corrupte agenten

Net zoals Amerika geen Amerika is zonder corrupte overheid.

Ik heb gelezen dat je zowel met de protagonist speelt als met de antoganist. Als dit waar moest zijn heb ik toch liever iemand anders dan het driepaar, Om een hele game lang met dezelfde personages gespeeld te hebben en dan opeens hem moeten dood schieten lijkt me maar niks.

Geplaatst:

Franklin - Ballas/Grove.

Trevor - The Lost.

Micheal - Geen idee. Ik ben benieuwd naar zijn verhaallijn.

En natuurlijk moet er ook een flinke dosis corruptie plaatsvinden binnen het ambtenarenapparaat van Los Santos.

Geplaatst:

Ik hoop en verwacht niet dat 1 character de andere bedriegt. Want je moet er na de storyline ook nog mee spelen.

Geplaatst:

Ik wil dus ook niet dat er 1 dood gaat. Zou me bedrogen voelen, dan wil ik 1/3 van mijn geld terug. Verder zou ik het wel leuk vinden als er een FIB/IAA agent je onderzoekt en er achter komt wat je allemaal doet en dat je hem dan uit de weg moet ruimen.

Geplaatst:

Een antagonist hoeft niet persé een typische machtige badguy te zijn met slechte bedoelingen. Ik zou het zelf wel vet vinden als de protagonisten te maken krijgen met een detective van de LSPD of Een FIB agent die de overvallers op het spoor is en ze achter slot en grendel wil krijgen. Corrupte cops horen in gta thuis, maar ik zou het niet zo erg vinden om eens een cop tegen te komen met goede bedoelingen

Geplaatst:

Ik heb gelezen dat je zowel met de protagonist speelt als met de antoganist. Als dit waar moest zijn heb ik toch liever iemand anders dan het driepaar, Om een hele game lang met dezelfde personages gespeeld te hebben en dan opeens hem moeten dood schieten lijkt me maar niks.

Dat had ik ook ergens gelezen, inderdaad. Maar volgens mij werd toen ook gezegd dat ze in het begin antagonist van elkaar waren, maar later protagonist? Kan natuurlijk best: van natuurlijke vijand naar goede vrienden.

Geplaatst: (bewerkt)

Een antagonist is een tegenpool en niet altijd een vijand van de protagonist.

Franklin - Ballas/Grove

Trevor - The Lost / motorclubs

Micheal - Zakenlui die de boel bedonderen

Bewerkt: door Legenderion
Geplaatst:

Eén van de betekenissen van een antagonist is een tegenpool, dat is zeker waar. Maar dat lijkt me niet de betekenis die geldt voor GTA, of in ieder geval niet de betekenis die we gebruiken in dit topic. Mijns inziens past daar de betekenis "tegenspeler" een stuk beter bij.

Als je namelijk jouw redenatie doortrekt, dan waren alle Ballas PED's antagonisten van CJ in San Andreas. Dat lijkt mij niet de antagonist die we in deze situatie bedoelen. De grootste tegenspelers van CJ waren Ryder en Big Smoke, niet Ballas in zijn algemeen.

Het kan dus best dat die drie in het begin elkaars tegenspelers zijn. Natuurlijke vijanden; mensen die van huis uit niets met elkaar hebben, elkaars tegenpolen om jouw terminologie maar te gebruiken. Ze komen elkaar tegen en werken elkaar wellicht tegen - of hebben dat in het verleden gedaan.

Maar het kan ook omslaan. Men moet elkaar leren vertrouwen, ze zijn op elkaar aangewezen. Daardoor zijn ze niet meer elkaars tegenspelers, maar samen gaan werken.

Ik zeg niet dat het zo zal zijn - wat weten wij nou zeker? Maar het kan wel degelijk. Sterker nog, ik zou het persoonlijk een hele leuke twist vinden. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...