Cool Hand Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Hallo, Ik heb al heel lang UO (United Offensive - afkorting) voor Cod (Call of Duty - afkorting) Ik had voor dat ik mijn PC geformatteerd had geen enkel probleem met UO... Ik kon lekker spelen enz. Na de formatatie wil ik het instalere, en precies bij de 99% krijg ik een error. Ik heb de volgende dingen geprobeerd: - De CD via de DVD rom te installeren. - De CD via de CD rom te installeren. - Computer opnieuw opstarten. - Call of Duty uninstalleren. - Call of Duty weer installeren. - Makers van UO geinformeerd. - Laatste drivers gedownload. Het leverde allemaal geen resultaat op... Weet iemand nog raad ? Zodat ik nog lekker kan spelen ? Groet, Koos Oudshoorn Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 meschien heb je perongelijk een bestand die hij de cd nodig heeft verwijderd Reageren
Cool Hand Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Nope... ik heb niks aan de CD ver anders, dus nee ! ik heb niks van de CD gehaald. Groet, Koos Oudshoorn Reageren
-Niels- Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Nope... ik heb niks aan de CD ver anders, dus nee ! ik heb niks van de CD gehaald.Groet, Koos Oudshoorn Zijn je CD's beschadigd? Je hebt alles orgineel? Hoelang heb je ze al? anders moet je misschien terug naar de winkel. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 CD niet beschadigd. Heb hem al... schatting... denk ik driekwart jaar (UO) En CoD denk ik 1 jaar. Ik heb helemaal origineel met CD - key. Bonnetje heb ik niet meer (logisch) Groet, Koos Oudshoorn Reageren
Ken-D Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Wat is de error die hij geeft? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.