Jump to content

[Nieuw][€550] Backoffice desktop


Sublime

Recommended Posts

Budget: 550

Doel: Declareren / Informatie opzoeken

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: Muis/Toetsenbord

Besturingssysteem: Windows 7 Home premium 64 bit

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Scherm (1024 × 768)

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf in elkaar zetten

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee

Het spijt me dat ik dit subforum onderspam, maar het is de laatste tijd een beetje computernood in mijn omgeving xD.

Deze computer wordt alleeen voor internetten / declareren gebruikt. Hiernaast moet er wat opslag zijn voor text documenten. Tevens moet de computer wel een dikke webapp kunnen draaien.

Ik wil graag gebruik maken van RAID 1, aangezien het patiënten archief onmisbaar is. De harde schijf hoeft hiervoor niet heel groot te zijn, maar betrouwbaarheid moet dus wel duidelijk voorop liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lukt het echt niet met 550 euro dan? Windows licentie is 100 euro, toetsenbord en muis voor 50 en dan nog 400 voor de desktop?

Mijn ouders zijn wel voorbereid om 600 te dokken maar het mag niet meer worden ..

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Woody (nogmaals) :dans:

Ik heb alleen de Toetsenbord/Muis combo vervangen voor een muis en toetsenbord dat allebei met draad zijn. Ik heb geen zin om "ooit" die batterijtjes te gaan vervangen. Luiheid to the max xD

Maar echt bedankt. Heb nu zelf ook wat beter inzicht in de CPU's. Interne gpu is beter dan die van de intel versies, en goede prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Wou trouwens nog even melden dat het in RAID zetten mbv het moederbord zeer makkelijk was.

Ik hoefde alleen de harde schijven aan te sluiten, driver vanuit de BIOS naar mn USB te kopieeren, vervolgens in het RAID menu de RAID optie en HDDs te selecteren. De kast heeft trouwens aan de bovenkant wel grote ventilatie gaten zitten waar geen filter voor zit ofzo, maar voor 550 euries hoor je mij niet klagen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...