Rudmer Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Na de missie Home Invasion kan je inbreken.... nou heb ik wel zo'n auto; een Mule. Maar hoe moet het nou? Ik ben hier nieuw, dus vergeef me als ik het verkeerd heb gepost :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Je moet het met een Boxville doen waar je de locatie kan van vinden met de zoekfunctie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) HIer zijn al tientallen topics over! Je moet een zwarte boxville vinden om 20.00 en 6.00. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...=boxville_black En gebruik svp de zoekfunctie:linksboven op "search". EDIT:dragonmaster was me voor. Bewerkt: 12 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Weet je het zeker dat het de goede wagen is ? Als je de goede auto hebt moet je opzoek gaan naar de gele pijltjes of kijk in de GTA San Andreas Walkthrough . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Nee,het is geen mule maar zwarte boxville zodat ik en dragonmaster al gepost hebben dus lees wat beter het topic door. Hij zal nu wel kunnen inbreken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 nee sorry maar toen ik deze bericht schreef was alles nog lees maar jullie waren eerder klaar daar komt het door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.