Jump to content

SimCity (2013)


Joriz

Recommended Posts

Ik had overlaatst mijn dumpplaats gesloopt, maar had de melding niet gelezen en gewoon 'oké' geklikt, heel de bodem op die plaats naar de vaantjes. :(

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 342
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    88

  • FireFighter

    53

  • Foreigner97

    29

  • -Matthijs-

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook maar m'n gratis game gedownload, heb voor Battlefield 3 gekozen

Heb het spel voor de Xbox maar had het nog niet voor de PC, dus ach waarom niet

Heb dus nu eigenlijk 2 games voor de prijs van 1.. Terwijl ik nooit problemen heb gehad met Sim City :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb battlefield maar krijg steeds Battlefield werkt niet meer error terwijl ik hem nota bene helemaal niet heb kunnen spelen

Wel Battlelog werkend? Want daarmee start je het spel

Bij mij deed hij het overigens in een keer, dus kan je er helaas niet mee helpen :{

Ik heb Need for speed: most wanted (2013) gedownload veel leuker spel als BF3. :bier:

Mhoa, ik vind de besturing van NFS echt ronduit waardeloos..

Enige leuke NFS vond ik Underground I en II

Ik speel als race games ook eigenlijk alleen maar Forza :puh:

Ik hoop trouwens dat er nog een keer een update op Simcity komt waardoor de maps groter worden, want het is nu écht te klein bij mij :{ De stad zit stampens vol en er is nog steeds vraag naar woonwijken,,,

Link to comment
Delen op andere websites

Net gedownload, ik kan het wel waarderen dat EA kleine, nieuwe gratis gebouwen er in stopt :)

Uiteraard ook een goede reclame voor het desbetreffende autobedrijf, nadat ik het had gedownload zag ik ook nog een subtiele verwijzing naar de site van het bedrijf, in de vorm van: 'Je sims vinden het niet alleen leuk om in die auto's te rijden, jij kan het ook' of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

*Bump*

New: Added 24 new hotel models to increase hotel variety. Traffic: Updated routing system to improve traffic. Routing system now understands more information about u-turns, required vehicle stops, and vehicle behavior on certain road types. This should make traffic smarter. Traffic: Commercial and industrial buildings stagger their work shifts to start throughout commute hours instead of at the top of the hour. This should reduce traffic. Traffic: Fixes one issue where a car won't move causing traffic to back up behind it. Traffic: Vehicles can now make right turns on Red. This should improve some cases of traffic. Traffic: Trading polish that will improve regional traffic when one city has a lot of jobs and its neighboring city has a lot of workers. Air Pollution: Fixed more issues where cities that placed air polluting buildings received large amounts of air pollution from unknown sources. Service Vehicles: Fix for disappearing service vehicles on cities that whose vehicles had disappeared before update 2. School Buses: Fix for issue where school buses were getting stuck at neighbor's city or arcology. Audio: Tuned audio on French Police Station. Trading: Fixed issue where fire services were not trading consistently between Brakeman's Folly and Twain in Whitewater Valley. Trading: Sewage trading: Sewage will now take a more direct route to regional sewage plant instead of throughout the city. Trading: Made gifting more reliable. Ferry Terminal: Ferry Terminal can now send its sewage to the output pipe and treatment plant. RCI Tuning: Fixed issue where sims going to a park via transit would sometimes lose their money or happiness on the way home. RCI Tuning: Bulldozing abandoned or rubble buildings will now prevent new developments for 6-12 hours. RCI Tuning: Less Happiness is taken from wealth 2 and 3 buildings when rent is due when no money is present. RCI Tuning: Fix for issue some users experienced where buildings would stay abandoned because moving trucks would not be able to move in. Trees: Trees now last longer, but also do not eliminate as much ground pollution. Radiation: Radiation causes less ground pollution than previously. Transit: Changed thought bubble suggestion to add more trains to deal with crowded passenger trains to suggest that you add more train stations. Transit: Improvements to lights to make rail look better at night. Transit: Streetcar stops can now be placed directly on standalone streetcar tracks, and passengers can walk along the tracks to them. Transit: Tuned the chance buses or streetcars will go to high-traffic stops first as a minor traffic improvement. Roads: University pedestrian paths can now cross streets. Manufacturing Trucks: Fixed issue some users experienced where manufacturing trucks left the city and were lost permanently. Delivery Trucks: Fixed issue where some users would experience a loss of resources is their delivery trucks returned to garages without proper storage. Sports Parks: Tuned the amount of skateboarders and neighborhood athletes at the sports parks. Data Layers: Zones are now visible in heavy data layers. Edit Mode: Added more valid snap points in edit mode. This improvement is most noticeable on Parks. Buildings: Addressed some cases where buildings would stack on one another.

En nog steeds... Zo buggie als wat. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...