NicolaB Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2014 Zijn de mappen eigenlijk al groter geworden? Dat heb ik altijd een groot probleem van Simcity 2013 gevonden. Die mappen geven je soms echt echt het gevoel met Vice City bezig te zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 Zijn de mappen eigenlijk al groter geworden? Dat heb ik altijd een groot probleem van Simcity 2013 gevonden. Die mappen geven je soms echt echt het gevoel met Vice City bezig te zijn I don't get it.. Dat is toch niet SimCity 2013? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 Ik bedoel dat ik daar hetzelfde gevoel krijg van "ik kan niet naar alle vrijheid uitbreiden met gebouwen" en natuur Dat plaatje is van Sims 3 dacht ik ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 Ja t is de Sims 3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
taker1987 Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2014 wie van jullie speelt dit nog ?? heb wel een x zin om serieus te bouwen met wat mensen van hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 wie van jullie speelt dit nog ?? heb wel een x zin om serieus te bouwen met wat mensen van hier Opzich zou ik Simcity wel weer eens willen proberen. Heb het spel sinds het begin, en het viel toen erg tegen door de release bugs waarmee het spel vol zat. Als er nog meer mensen geïnteresseerd zijn kunnen we een nieuwe GTAF regio maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Ik wil er opzich ook wel in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Is het inmiddels al mogelijk zonder internetconnectie, of via LAN te spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Is het inmiddels al mogelijk zonder internetconnectie, of via LAN te spelen? Dit is sinds 18 maart inderdaad mogelijk, check hiervoor deze blogpost! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Dus dan hebben we tot nu toe: taker1987 Crazy-Ghost FireFighter Nog meer mensen die zin hebben in een 'fresh start' van een GTAF regio? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Ik doe ook mee met een GTAforum regio ! gewoon een map met zo veel mogelijk plekken doen lijkt me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 (bewerkt) Ik doe ook mee met een GTAforum regio ! gewoon een map met zo veel mogelijk plekken doen lijkt me Leuk man, dan zitten we inclusief jou op 4 personen, leuk begin. Zal straks even een regio aanmaken en dan de info posten. Mag ik trouwens jullie Origin namen? Mijne is: 'Jesaai' (uiteraard zonder de aanhalingstekens). Bewerkt: 18 april 2014 door FireFighter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Mijn origin naam is heel origineel: Dexist Maak wel een invite only regio dat we geen random gasten krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Mijn origin naam is heel origineel: Dexist Maak wel een invite only regio dat we geen random gasten krijgen Zal ik doen, en ik heb je een friend request gestuurd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Server: Europa West 1 Naam: GTA Forum Regio Meedoen: Alleen op uitnodiging Leden in de regio: GTAF - Origin naam FireFighter - Jesaai Dexist - Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.