Dexist Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Top ik heb je toegevoegd op origin, ik wacht met smart op de invite in de regio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2014 Top ik heb je toegevoegd op origin, ik wacht met smart op de invite in de regio Done. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2014 Top heb al beginnetje gemaakt aan mijn stad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2014 En hoe is dit spel nu nog? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2014 Na 1 jaar dit spel niet gespeeld te hebben wil ik nog wel een poging wagen, iemand interesse mee te doen in een regio? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2014 Ja hoor, ik wel Origin is als t goed is "jesperd_1" of jesperd1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2014 (bewerkt) - Bewerkt: 4 september 2016 door .PhoeniX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2015 Nou, een vervolg hoeven we ook niet meet te verwachten. De studio die de SimCity series heeft gemaakt is vanaf vandaag dicht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2015 Damn, wat een spijtig nieuws. Vroeger altijd fan geweest van de SimCity-reeks, maar de tijd/geld nog niet genomen om de laatste te spelen. Wat spijtig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 5 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2015 Zeer jammer dat EA zo slecht met hun Intellectual Property, maar vooral ook hun mensen omgaan. Personeel dat er zo lang werkt heeft zeer veel kennis en deze mogen in Amerika blijkbaar zomaar op straat worden gegooid. Al kunnen we Cities Skylines als onofficiële opvolger zien is het jammer dat hiermee SimCity eigenlijk dood is. De laatste SimCity had zoveel potentie als ze door waren blijven gaan met het leveren van kwalitatieve updates of een flink verbeterde versie. Helaas gooit EA het tegenwoordig vooral op freemium games en kijken ze eigenlijk niet meer naar hoe ze waarden uit hun product voor de spelers kunnen krijgen. Ik krijg langzaam de neiging om nooit meer een EA spel te kopen, omdat ze steeds meer troep leveren en slecht met hun mensen omgaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2015 Wat 'n klote nieuws. Ik vind het erg jammer dat Maxis stopt met het maken van games, had tevens De Sims 2 helemaal kapot gespeeld. Het is ook erg jammer dat de Simcity reeks officieel uitgestorven is, want dat waren immens goede games... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2015 Maxis zelf stop niet met het maken van Games, maar een studio van Maxis gaat dicht. De sims serie is niet gemaakt door deze studio van Maxis maar door een andere. Deze studio maakte alleen de SimCity reeks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2015 Electronic Arts heeft vanavond aangekondigd dat ze Maxis Emeryville heeft gesloten. De studio was verantwoordelijk voor de SimCity-franchise en vormde het hoofdkantoor van Maxis. Andere Maxis-studio’s blijven wel gewoon voortleven. Ook de ontwikkeling van franchises als The Sims en SimCity gaan gewoon door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.