ilkay98 Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Moet je persé Nvidia en een Gforce videokaart hebben om gta sanandreas op de pc te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Nee, je kan ook videokaarten van andere merken gebruiken. Zolang de kaart maar Grand Theft Auto San Andreas aankan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ilkay98 Geplaatst: 1 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Ok dankjewel man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
candesco Geplaatst: 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2013 Ik draai zelf san andreas op een amd radeon kaart (eerder ati). Laat me raden: je hebt dat "the way it's meant to be played" van nvidia gezien. Dat is gewoon marketing. Het the way it's meant to be played programma is opgezet dat bepaalde games geoptimaliseerd zijn voor nvidia hardware. Ati deed overigens hetzelfde met Get in the game, voordat AMD ze overnam. Het betekent echter niet dat een spel die geoptimaliseerd is voor nvidia niet op een amd (ati) kan draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ilkay98 Geplaatst: 2 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2013 Dus het kan Ik draai zelf san andreas op een amd radeon kaart (eerder ati). Laat me raden: je hebt dat "the way it's meant to be played" van nvidia gezien. Dat is gewoon marketing. Het the way it's meant to be played programma is opgezet dat bepaalde games geoptimaliseerd zijn voor nvidia hardware. Ati deed overigens hetzelfde met Get in the game, voordat AMD ze overnam. Het betekent echter niet dat een spel die geoptimaliseerd is voor nvidia niet op een amd (ati) kan draaien. dus het kan met elke videokaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2013 Ik draai zelf san andreas op een amd radeon kaart (eerder ati). Laat me raden: je hebt dat "the way it's meant to be played" van nvidia gezien. Dat is gewoon marketing. Het the way it's meant to be played programma is opgezet dat bepaalde games geoptimaliseerd zijn voor nvidia hardware. Ati deed overigens hetzelfde met Get in the game, voordat AMD ze overnam. Het betekent echter niet dat een spel die geoptimaliseerd is voor nvidia niet op een amd (ati) kan draaien. Ik heb een Nvidea videokaart. Kan je ergens zo'n lijst vinden welke games geoptimaliseerd zijn voor Nvidea? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
candesco Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2013 Dus het kan Ik draai zelf san andreas op een amd radeon kaart (eerder ati). Laat me raden: je hebt dat "the way it's meant to be played" van nvidia gezien. Dat is gewoon marketing. Het the way it's meant to be played programma is opgezet dat bepaalde games geoptimaliseerd zijn voor nvidia hardware. Ati deed overigens hetzelfde met Get in the game, voordat AMD ze overnam. Het betekent echter niet dat een spel die geoptimaliseerd is voor nvidia niet op een amd (ati) kan draaien. dus het kan met elke videokaart Mits het aan de systeemeisen voldoet maakt het verder geen fluit uit welke kaart of dat je neemt. Ik draai zelf san andreas op een amd radeon kaart (eerder ati). Laat me raden: je hebt dat "the way it's meant to be played" van nvidia gezien. Dat is gewoon marketing. Het the way it's meant to be played programma is opgezet dat bepaalde games geoptimaliseerd zijn voor nvidia hardware. Ati deed overigens hetzelfde met Get in the game, voordat AMD ze overnam. Het betekent echter niet dat een spel die geoptimaliseerd is voor nvidia niet op een amd (ati) kan draaien. Ik heb een Nvidea videokaart. Kan je ergens zo'n lijst vinden welke games geoptimaliseerd zijn voor Nvidea? Geforce.com. Onder het kopje games. Alle spellen die daar staan doen mee aan het twimtbp programma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.