spionteam Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Geplaatst: 1 februari 2013 Hallo iedereen. ik heb een vraagje aan jullie: Ik ben van plan om morgen Gta 4 te halen bij game mania, en vroeg me af of ik op de officiele gta 4 disk mods kan downloaden. dan heb ik het over autos, trainers en savegames etc. Owja en HOE kan ik die dingen instaleren ? auto's weet ik wel, met sparkiv ofzoiets maar die trainers en savegames weet ik niet En als ik het download, en stel mijn gta doet het nie meer, moet ik dan weer een nieuwe cd kopen of kan ik gewoon re installeren ? want ik had een keer crack gta gedownload bij een of andere razor9111 ofzoiets en toen twijfelde ik of ik het wel of niet mods wilde instaleren. Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest. MVg >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar Modding forum.<<< Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Geplaatst: 1 februari 2013 Hey, Je koopt hem denk ik voor de PC? Dan kan je zeker mods installeren. Er zijn wel wat tuts op het forum te vinden hoe je mods moet installeren. Je hoeft dan zeker geen nieuwe te kopen, herinstalleren is een optie, maar vaak als je gewoon weer de bestanden verwijdert of de bestanden weer met de originele vervangt doet GTA het weer naar behoren. Reageren
spionteam Geplaatst: 2 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2013 Alright Dankjewel voor je hulp :-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.