TalkingPear Geplaatst: 2 februari 2013 Rapport Geplaatst: 2 februari 2013 (bewerkt) Wild Metal Ontwikkelaar: DMA Design Uitgever: Rockstar Games Genre: Actie Platforms: PC, Dreamcast Aantal spelers: 1 Release: 1999 Demo: Onbekend Spelinformatie: Het spel speelt zich af op drie verschillende planeten waar machines niet meer onder de controle zijn van mensen. De machines verdreven de bevolking en namen de planeten over. Het is aan jou de taak om de vijand te vernietigen, en om stroomkernen te herstellen. Je kan de game gratis van de Rockstar Classics site downloaden, en ik het kan het je dus zeker aanraden om hem uit te proberen! Bewerkt: 12 september 2013 door TalkingPear Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Ik zie hier wel een hele andere kant van Rockstar Games, nooit verwacht dat ze dit gemaakt hadden. Voor in die tijd is het best een mooi spelletje. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Ik zie hier wel een hele andere kant van Rockstar Games, nooit verwacht dat ze dit gemaakt hadden. Voor in die tijd is het best een mooi spelletje. Inderdaad, ik wist ook niet dat het spel bestond totdat ik hem een aantal jaar geleden in het rijtje zag staan op de Rockstar Classics site. Wel jammer dat zo weinig mensen hem kennen want het is inderdaad best een leuke game! Reageren
Bodemloos Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Geplaatst: 23 februari 2013 lijkt me echt geen flikker aan eerlijk gezegt.... >>> Door Bassieboy35: Dit soort posts zijn offtopic, laat ze in het vervolg weg. Misschien is met argumenten komen ook handig.<<< Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2013 lijkt me echt geen flikker aan eerlijk gezegt.... Als ik jou was zou ik het gewoon proberen, en waarom lijkt het je niks? Reageren
Bodemloos Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Geplaatst: 23 februari 2013 lijkt me echt geen flikker aan eerlijk gezegt.... Als ik jou was zou ik het gewoon proberen, en waarom lijkt het je niks? verouderd en zijn er onder andere duizenden spellen die op deze lijken.. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2013 Tsja, veel Grand Theft Auto games zijn ook verouderd en die speel ik ook nog, en veel andere games die hier op lijken heb ik ook niet gezien. Maar of jij het wil proberen of niet is natuurlijk jou eigen keus. Reageren
Faenty. Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Geplaatst: 23 februari 2013 Normaal vind ik oude games ook nog wel lachen, maar dit concept grijpt me niet en meestal zijn de controls wat minder, of is dat bij deze niet? Mischien ga ik hem nog downloaden! Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2013 De controls zijn niet geweldig in mijn ogen, maar ik vind het nog wel te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.