Dippie Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2013 (bewerkt) Zoals de meesten hier: Ook ik kan geen Top 10 maken. Daarvoor ken ik teveel goede muzieknummers. Ik zal hier de 10 liedjes posten die ik de afgelopen 3 maanden het meest geluisterd heb (met hulp van Last FM: http://www.last.fm/user/Dippie94) #01 Bruce Springsteen - Radio Nowhere #02 Bruce Springsteen - Dancing In The Dark #03 Michael Jackson - Wanna Be Startin' Somethin' #04 Orianthi - According To You #05 Jan Hammer - Crockett's Theme (Miami Vice/Soundtrack) #06 Stromae - Papaoutai #07 Avicci - Wake Me Up #08 The Police - Every Little Thing She Does Is Magic #09 Bruce Springsteen - Hungry Heart #10 Frankie Goes To Hollywood - Relax Om het lijstje compleet te maken, hier de Top 10 artiesten die ik de laatste 3 maanden geluisterd heb: #01 Papa Roach #02 Bruce Springsteen #03 The Police #04 Hoobastank #05 Orianthi #06 Dropkick Murphys #07 Foo Fighters #08 Saosin #09 3 Doors Down #10 Ilse DeLange Bewerkt: 18 oktober 2013 door Dippie94 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Aangezien mijn muzieksmaak drastisch is veranderd de laatste twee jaar, hier toch maar een nieuw lijstje. :$ #1: Back In Black - AC/DC #2: Kashmir - Led Zeppelin #3: Nothing Else Matters - Metallica #4: Bohemian Rhapsody - Queen #5: November Rain - Guns 'N Roses #6: Highway To Hell - AC/DC #7: Dude Looks Like a Lady - Aerosmith #8: Stairway To Heaven - Led Zeppelin #9: Free Bird - Lynyrd Skynyrd #10: Enter Sandman - Metallica Er zijn zoveel nummers die een gedeelde plek verdienen, maar dan heb ik nog best wel een hele grote lijst. Reageren
1974 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 (bewerkt) Kan niet kiezen, toch maar proberen 1 : Nazareth - Ballad Of Hollis Brown 2 : Blue Cheer - Hunter of Love 3 : Chilliwack - Riding High 4 : The Rods - Music Man 5 : Stray - Come on over 6 : Skin - Trucking Song 7 : Meat Loaf - Read 'Em And Weep 8 : Ganafoul - Saturday Night 9 : Copperhead - Kamikaze 10 : Geordie - Ten feet Tall En nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*kuch kuch* ....sniff, Ahem eeeeeeeeeeeeeeeeeellllll meer . Bewerkt: 10 januari 2015 door 1974 Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Op dit moment, in geen specifieke volgorde: #1: #2: #3: #4: #5: #6: #7: #8: #9: #10: Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2016 (bewerkt) Alweer bijna 2 jaar verder is mijn lijstje best wel veranderd. #1: Alice in Chains - Down In A Hole #2: Death - Misanthrope #3: AC/DC - Whole Lotta Rosie #4: Iron Maiden - Flight of Icarus #5: Metallica - Blackened #6: Necrophagist - Stabwound #7: Black Sabbath - N.I.B. #8: Pantera - Domination #9: Slayer - Angel of Death #10: Mastodon - Asleep in the Deep Om het divers te houden heb ik maar een nummer per artiest gekozen. Wel veel bekende nummers, maar naar mijn mening wel erg goede nummers. Bewerkt: 16 maart 2017 door GuitarGuy666 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 27 november 2016 Rapport Geplaatst: 27 november 2016 Leuk om mijn lijstje van drie jaar terug te zien. Vind dat nog steeds toffe nummers, maar er is wel een en ander veranderd. Geen definitieve lijst, hij verandert voortdurend, en in geheel willekeurige volgorde: #1: Big Star - Thirteen #2: Slowdive - Alison #3: Spiritualized - The Slide Song #4: Whiteout - No More Tears #5: The Jesus And Mary Chain - Just Like Honey #6: Mojave 3 - Return To Sender #7: The Beatles - I Need You #8: The Raveonettes - That Great Love Sound #9: Julie Byrne - Holiday #10: Nits - Instead Of... Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 30 november 2016 Rapport Geplaatst: 30 november 2016 Redelijk veel veranderd t.o.v. 3 jaar geleden.. In willekeurige volgorde: - Talk Talk - - Sigur Rós - - Bark Psychosis - - Slowdive - - Interpol - - Brian Eno - - Nick Drake - - Tame Impala - Apocalypse Dreams ( live-versie)- Midlake - - Slint - Ik kwam er, na veel bloed, zweet en tranen, achter dat ik per ongeluk een lijstje had gemaakt met 11 nummers - ik moest er dus nog ééntje uithalen. Dat was een klein drama. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 december 2016 Rapport Geplaatst: 1 december 2016 Laat ik hier ook mijn zegje doen. Alvast een noot erbij is dat het lastig blijft om een top 10 vast te stellen, muzieksmaak verandert nogal. 1. U2 - Where the streets have no name 2. Simple Minds - Sanctify Yourself 3. Waterboys - Whole of the moon 4. Alan Parsons Project - Don't answer me 5. Pink Floyd - Wish you were here 6. Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky 7. Madness - Our House 8. Brothers Johnson - Stomp! 9. Foreigner - I want to know what love is 10. Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son Misschien wat basic voor velen. Reageren
aron24 Geplaatst: 25 januari 2017 Rapport Geplaatst: 25 januari 2017 1. Avicii- Wake me Up 2. Gotye- Somebody That I Used Know 3. Coldplay- Paradise 4. Avicii- Hey Brother 5. Schwarz-Home 6. Martin Garrix- Don't Look Down 7. The Script- Hall of Fame 8. Bruno Mars- Just The Way You Are 9. Coldplay- Clocks 10. Imagine Dragons- Radioactive Dit verschilt ook met de dag, waarschijnlijk zou ik morgen weer wat anders kunnen posten. Al zou Avicii er altijd in staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.