Jump to content

Vraagje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen,

Is er een soort limiet ofzo hoeveel autos je kan modden met Sparkiv ?

want ik wil eigenlijk voor heel veel auto's dingen modden enz.

OWja:

Als ik een mod download, zoals Lamborghini Aventador, en ik wil het op Infernus modden maar ik krijg een Banshee.wtft ding. MOET ik dan persee banshee pakken of is het mogelijk om infernus te kiezen

Bewerkt: door spionteam
Geplaatst:

Hallo iedereen,

Is er een soort limiet ofzo hoeveel autos je kan modden met Sparkiv ?

want ik wil eigenlijk voor heel veel auto's dingen modden enz.

OWja:

Als ik een mod download, zoals Lamborghini Aventador, en ik wil het op Infernus modden maar ik krijg een Banshee.wtft ding. MOET ik dan persee banshee pakken of is het mogelijk om infernus te kiezen

Je kunt er zoveel vervangen totdat je ze allemaal hebt gemod. ;) En je moet banshee.wtf naar Infernus.wtf renamen. ;)

Geplaatst:

De meeste modificaties vragen volgens mij wel wat extra geheugen, dus als je alles in het spel modificeert zal dat volgens mij wel wat prestatievermindering geven en kan je spel dus beginnen haperen.

Topic verplaatst naar Modding forum, daar past het namelijk thuis. Gelieve in het vervolg je modding gerelateerde topics hier ook te plaatsen.

Geplaatst:

En je moet banshee.wtf naar Infernus.wtf renamen. ;)

Moet je hem niet zonder hoofdletter doen? Volgens mij zijn al die bestanden zonder hoofdletter en dan zal het niet werken met hoofdletter.
Geplaatst:

Je kan er zoveel vervangen als je wilt en zoals BiglifeRPG al zei, je kan ze inderdaad renamen. Het is trouwens wel verstandig om de auto's waarop ze gebasseerd zijn te gebruiken, als je namelijk in dit geval die aventador op de .wft van de bus zou doen, bijvoorbeeld, is die auto in principe zo groot als de Infernus maar in GTA houd het de grootte van de bus. Dan zie je uiteindelijk dat gedeelte niet, maar bots je daar wel mee met die grootte, als ik dat goed onthouden heb.

Geplaatst:

Je kan er zoveel vervangen als je wilt en zoals BiglifeRPG al zei, je kan ze inderdaad renamen. Het is trouwens wel verstandig om de auto's waarop ze gebasseerd zijn te gebruiken, als je namelijk in dit geval die aventador op de .wft van de bus zou doen, bijvoorbeeld, is die auto in principe zo groot als de Infernus maar in GTA houd het de grootte van de bus. Dan zie je uiteindelijk dat gedeelte niet, maar bots je daar wel mee met die grootte, als ik dat goed onthouden heb.

Niet als je de handling, en Vehicle line vervangt hoor. ;) Maar het is sowieso niet slim om een Bus met een sportwagen te vervangen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Nee, dat klopt niet. Als je de lamborghini wft gaat vervangen voor een bus, dan zal GTA de Lamborghini aannemen als een auto,

want al het collisions informatie is opgeslagen in dat .wft bestand. Dus is er geen onzichtbare gedeelte waar je tegenaan botst.

Het spel zal vast wel crashen omdat er bus-elementen ontbreken.

GTA SA is een hoofdlettergevoelige spel. Als je bijvoorbeeld infernus.DFF hebt, dan zal het spel crashen of het niet kunnen laden.

Als er een bestand niet geladen kan worden, dan zal het spel dus wel crashen. Als je in de vehicles.img infernus.wft ziet,

dan dien je dus het kleine letters te gebruiken. Verder hou er rekening mee dat je ook de overige lijnen zoals voor de vehicle.ide,

handling, carcols en andere lijnen te moeten vervangen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...