spionteam Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 (bewerkt) Hallo iedereen. Aangezien ik een echte noob ben met mijn vragen, dacht ik maar eens al mijn vragen in een keer te kunnen stellen ipv steeds topics maken. Vraag 1: Kunnen mensen mijn mods zien als ik online speel ? Vraag 2: Als ik geband word op Online ofzoiets, kan ik dan helemaal niet meer online spelen ? Houd deze topic in de gaten! ik bump weer wanneer ik nieuwe vragen heb Vraag 3: Ik heb zo'n sirene mod gedownload, Elsv6 ofzoiets, hoe kan ik de sirene van de nederlandse politie erin zetten ? Bewerkt: 3 februari 2013 door spionteam Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Ze kunnen jouw mods niet zien, behalve als je bijvoorbeeld je zelf verkleed als politieagent met een trainer. Waarschijnlijk niet, maar wat zou de reden zijn? Vraag 3 kan ik zo gauw niet beantwoorden. Reageren
RogerNL87 Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Hallo, Ik wil heel graag een peugeot 205 GTI (mijn eigen auto) in GTA IV hebben! Ik vind hem alleen maar voor San Andreas :S. Weet iemand er wel één voor GTA IV? Of weet iemand een programma om San Andreas files om te zetten naar GTA IV files? Ik heb me rot gezocht en er is één tutorial te vinden van een uur op een filmpje wat niet erg groot of duidelijk is. Daar schiet ik niks mee op! Alvast bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.