Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eindopdracht voor dit semester handtekenen (ik studeer bouwkunde). 55x70 poster met de hand gemaakt (dus alles op 1 poster tekenen, niks opplakken, printen of wat dan ook), bruggebouw ontwerpen (gewoon heel simpel), naast een bestaand bruggebouw neerzetten, er 3 tekeningen met lijnperspectief van maken, een 'grid' (kaartje van de omgeving) met drie doorsnedes, plus logo, motto etc. en daar een compositie van maken op de poster.

23ljxgn.jpg

Bewerkt: door Puma
Geplaatst: (bewerkt)

Leuk gedaan met 'Verdraaid mooi' en die Rubikscube!

Als je je cijfer krijgt, zou je het dan hier met ons willen delen? :D

Edit: Omg, Puma. Een tram met Trolololo? Eindbaas!

Bewerkt: door ZaroX
Geplaatst:

Hoewel dat het natuurlijk prachtig is getekend en de creativiteit hier ook een eigen cijfer mag krijgen vind ik het idee van zo'n gebouw niet echt aangenaam. Ontwerpgewijs prachtig maar qua gebruiksoppervlakte een ramp. Maar het blijft wel mooi :puh:

Geplaatst:
Ontwerpgewijs prachtig maar qua gebruiksoppervlakte een ramp.

I know, gelukkig ging het ook alleen maar om de buitenkant. Ik had er ook een serieus kantoorgebouw neer kunnen zetten, maar dan is er geen reet aan om naar te kijken en hiermee had ik ook meteen een vormstijl te pakken.

Geplaatst:

Het is dan ook maar om een vorm van kritiek te geven, want verder is het wel fantastisch en natuurlijk, een serieus kantoorblok had niks speciaals geweest om te tonen. Toch ook nog een grap in je eindopdracht verwerkt? Zag het pas toen ZaroX het opmerkte :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben het met iedereen eens, ziet er goed uit, praktisch is het niet omdat je inderdaad zo weinig bruikbare ruimte maakt maar buiten dat is het origineel, maar ook weer herkenbaar omdat iedereen dus de Rubix-cube wel kent. Op deze manier creëer je dus het betrouwbare gevoel terwijl het toch niet zo conventioneel is, me like!!

Een ding wat me wel opvalt als ik naar je plattegrond kijk, het is in principe maar zo breed als twee rijbanen, zou dat niet een beetje smal zijn als je gaat kijken naar de hoogte op de andere tekeningen? Dit natuurlijk omdat je dus wel die 'kubus'-vorm moet behouden.

Heeft me trouwens wel aan het denken gezet om zelf ook eens zoiets te gaan proberen, gewoon omdat het kan!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...