Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 een vriend van me zei overlaast :je hebt toch die screen van cluckin bel dat er op de achtergrond vuur is awel men vriend zei dat hij al eens in cluckin bel was en dat er weer zo een vuur kwam en dat hij in brand vloog (de man achter de kassa)
*MARCO* Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 een vriend van me zei overlaast :je hebt toch die screen van cluckin bel dat er op de achtergrond vuur is awel men vriend zei dat hij al eens in cluckin bel was en dat er weer zo een vuur kwam en dat hij in brand vloog (de man achter de kassa) Goed gevonden van je vriend. Maar dit is geen easter egg.
bigG Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 plaats de volgende keer ook ff een screen
Tha CheatMaster Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 ik kan geen screens plaatsen A nee, want zijn "vriend" heeft dat gezien en verteld... Ik denk dan eerder dat dat een bug is als het echt is gebeurd.
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 ik kan geen screens plaatsen A nee, want zijn "vriend" heeft dat gezien en verteld... Ik denk dan eerder dat dat een bug is als het echt is gebeurd. Volgens mij ook.. want dit is mij nog nooit overkomen.. ik denk dat dit een 1malige bug is..... Want 't vuur ken zich toch ook nie verplaatsen... die vent staat er 2 meter vanaf..
Giorgo Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 ik kan geen screens plaatsen A nee, want zijn "vriend" heeft dat gezien en verteld... Ik denk dan eerder dat dat een bug is als het echt is gebeurd. Volgens mij ook.. want dit is mij nog nooit overkomen.. ik denk dat dit een 1malige bug is..... Want 't vuur ken zich toch ook nie verplaatsen... die vent staat er 2 meter vanaf.. Ik geloof het eigenlijk gewoon niet.jullie wel dan zoals Nast-toilet-man zegt hij staat er kij ver vandaan.
Arjen Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Je weet dat een verzonnen Easter Egg een ban op kan leveren?
Giorgo Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Ja daarom ga ik ook niet zeggen ja ik heb hem gezien hij vliegt echt in brand.
SWYV Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 misschien bedoelt die vriend die verbrande fornuis ofzo waar heel veel rook uit komt, misschien bij die fornuis
peter99 Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 of is het miss aan gestoken , in geval van dat fornuis motten ze een andere kok nemen
De Gta Master Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 99% van De "Me vriend zei.." verhaatljes zijn nep merk ik uit ervaring ^^
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 ik kan geen screens plaatsen A nee, want zijn "vriend" heeft dat gezien en verteld... Ik denk dan eerder dat dat een bug is als het echt is gebeurd. Volgens mij ook.. want dit is mij nog nooit overkomen.. ik denk dat dit een 1malige bug is..... Want 't vuur ken zich toch ook nie verplaatsen... die vent staat er 2 meter vanaf.. Sorry om je uit je droom te moeten helpen, maar vuur verspreidt zich WEL in dit spel :o
gangster Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik heb het nog nooit gezien maar ik zal wel is kijken
kaasman Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) volgensmij heeft hij gewoon met de flametrower de tent in de fik gestoken en dan verspreid het vuur zich vanzelf Bewerkt: 5 augustus 2005 door kaasman
Recommended Posts