Jump to content

Harde schijf wordt niet herkent


MaxVito

Recommended Posts

Hey,

Als ik de WD elements 1042 van 320gb met usb 3.0( 2.0 compatible) in mijn usb 2.0 poort doe werkt hij niet.

Hij wordt wel herkent maar in Mijn Computer wordt de map niet weergegeven.

Ik heb het op 2 pc's geprobeerd met allebei windows 7. Op de andere pc precies het zelfde.

Wat kan het probleem zijn?

Mvg, Max

Link to comment
Delen op andere websites

Is die schijf al geformatteerd? Schijven met een bestandsindeling die Windows niet herkent zullen niet weergegeven worden. Kijk even of je hem ziet in het schijfbeheer: Start -> diskmgmt.msc. Als hij als Niet toegewezen staat aangegeven dan moet je er even een nieuwe primaire partitie van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik diskmgmt.msc open staat eronder in verbinding maken met VDS. Dat duurt heel lang en er komt geen enkele schijf in beeld.

EDIT

Hij heeft hem nu gevonden. Er staat een blauwe balk bij en het duurt héééééél lang voordat hij is geladen.

En als je op rechter muisknop drukt staat er in het rijtje : Partitie als actief markeren

schijfmelements1042.jpg

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Naar welk formaat?

Uhm, als je het formateerd, ben je al je gegevens kwijt, ik denk niet dat dat de bedoeling is :puh:, daarnaast is de schijf in NTFS formaat, wat standaard is in Windows.

Daarnaast, een partitie moet inderdaad actief zijn, dus is het niet actief, dan als actief markeren.

Is het daarna niet opgelost dan kan het mogelijk zijn dat je harde schijf gewoon defect begint te raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Is terug gebracht naar mediamarkt. Ze pakte hem zonder enkel bezwaar terug ze hebben hem nog niet eens getest.

We mochten een andere uitzoeken. We hebben een Lacie van 1tb gepakt. En direct een Eminent media player.

Slotje :slotje:

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...