Jump to content

[WidM] Week 3 - Graaien of delen

Recommended Posts

Geplaatst:

We zouden toch beter voor één ronde minstens afspreken. Deze opdracht heeft namelijk 1 immens voordeel: je moet niet met z'n allen zijn om hem te doen slagen. Je kan met 3 afspreken en toch de volle pot voor die drie binnenhalen, zonder dat iemand van buitenaf het kan saboteren.

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

27

• Kloep

13

• Silverbyte

11

• thebig

7

Geplaatst:

We zouden toch beter voor één ronde minstens afspreken. Deze opdracht heeft namelijk 1 immens voordeel: je moet niet met z'n allen zijn om hem te doen slagen. Je kan met 3 afspreken en toch de volle pot voor die drie binnenhalen, zonder dat iemand van buitenaf het kan saboteren.

Prima, ik wil wel met je delen vandaag.

Geplaatst:

Tja, had ik nog getwijfeld of jij graaien of delen zou plaatsen, had ik misschien inderdaad gedeeld met je.

Geplaatst: (bewerkt)

Thebig, is je lijstje voor de 2de ronde al verstuurd?

Ik wil best met je delen, same met Thundercover.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik heb mijn lijstje inmiddels opgestuurd en heb bij een aantal mensen aangegeven te delen. Hopelijk brengt dat nu wel wat geld in de pot.

Geplaatst:

Thundercover, thebig en MegaPilot, ook ik zou graag met jullie delen.

Kunnen thebig en Thundercover even bevestigen?

Geplaatst:

Thundercover, thebig en MegaPilot, ook ik zou graag met jullie delen.

Kunnen thebig en Thundercover even bevestigen?

Bij dezen.

Geplaatst:

Ik heb bij Die Hard en Thundercover aangegeven te zullen delen, dus als die twee ook kiezen voor 'delen' brengt dat in ieder geval geld in de pot. De rest vond ik te moeilijk te peilen.

Geplaatst: (bewerkt)

Serieus Silverbyte, je hebt amper iets te verliezen. Ik doe dit puur omdat ik allang geen kans heb op winst, maar toch anderen vooruit wil helpen.

Ik ben er bijna zeker van dat je zult graaien bij mij(leid ik af uit je reactie). Als reactie hierop zal ik ook graaien. Wie wint er wat bij? Juist, niemand. Je individualistische ingesteldheid mag eens veranderen..

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik wil graag delen met Die Hard en Silverbyte.

In de 1ste ronde wou ik ook al met je delen..:7

Maargoed, mooi dat je zegt dat je zult graaien tegen me, dat zal ik ook doen. Hebben we beiden lekker niks aan, jouw keuze. :sigaar:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...