Cabyon Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 (bewerkt) Ik heb niet gezegd dat ik tegen jou niet ga delen, ik gaf alleen aan dat ik graag met die twee personen zou willen delen. Bewerkt: 6 februari 2013 door Cabyon
Silverbyte Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 (bewerkt) Je staat volledig in je recht om dat te vinden MP, maar ik heb er bewust voor gekozen om het spel meer als een lone wolf dan als een teamplayer te spelen. En ik ben niet de enige, getuige de door Kloep gepakte vrijstelling in week 1 en de jokers van vorige week. Als de situatie erom vraagt en ik denk dat het me kan helpen, ben ik echt niet te beroerd om de schouders eronder te zetten. Vergeet ook niet dat ik de voorgaande twee weken meermaals de groep heb geholpen, bij o.a. Lot? Castratie! en de verkiezing om het penningmeesterschap, waarin ik netjes $NeoSyp$ bovenaan heb gezet. Edit: met 'de verkiezing om het penningmeesterschap' doelde ik op de Gun-Factor, was even de naam kwijt. Bewerkt: 6 februari 2013 door Silverbyte
Kloep Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Maargoed, mooi dat je zegt dat je zult graaien tegen me, dat zal ik ook doen. Hebben we beiden lekker niks aan, jouw keuze. Dus jij zegt dat je als team wilt spelen en daarmee geld wilt verdienen voor de pot?Waarom ga je dan graaien tegen iemand waarvan je weet dat hij gaat graaien? Dan krijgt inderdaad niemand iets. Maar, als jij nou gaat delen dan komt er 25 in de pot. Ik snap je tactiek niet helemaal.
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 (bewerkt) Dus jij zegt dat je als team wilt spelen en daarmee geld wilt verdienen voor de pot? Waarom ga je dan graaien tegen iemand waarvan je weet dat hij gaat graaien? Dan krijgt inderdaad niemand iets. Maar, als jij nou gaat delen dan komt er 25 in de pot. Ik snap je tactiek niet helemaal. Misschien omdat ik het hem gewoon niet gun? Misschien omdat ik het beu ben om geld te verliezen? Als iemand niet als team wilt spelen, ga ik mezelf niet opofferen hoor.. Kromme redenering. Bewerkt: 6 februari 2013 door MegaPilot
Kloep Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Misschien omdat ik het hem gewoon niet gun? Misschien omdat ik het beu ben om geld te verliezen? Als iemand niet als team wilt spelen, ga ik mezelf niet opofferen hoor.. Kromme redenering. Helemaal geen kromme redenering. Jij hebt het constant over geld in de pot krijgen en als jij de kans krijgt dit de doen, doe je het niet.
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Helemaal geen kromme redenering. Jij hebt het constant over geld in de pot krijgen en als jij de kans krijgt dit de doen, doe je het niet. Dude.. Ik ben niet van plan om iemand die mij niet vertrouwt ff 50 euro te geven. Trouwens, besef je zelf wel dat als IK deel en HIJ graait er slechts 25 euro in de pot komt(bij delen 50 euro)? Als iemand met mij wilt delen, prima, erewoord erop. Doe je dat niet, dan ga ik niet mezelf in de stront steken door te delen.
Kloep Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Dude.. Ik ben niet van plan om iemand die mij niet vertrouwt ff 50 euro te geven. Trouwens, besef je zelf wel dat als IK deel en HIJ graait er slechts 25 euro in de pot komt(bij delen 50 euro)? Als iemand met mij wilt delen, prima, erewoord erop. Doe je dat niet, dan ga ik niet mezelf in de stront steken door te delen. Dude???Waarom vraag je of ik iets besef, terwijl ik dat al een paar berichten eerder heb gezegd? Eerst even mijn berichten lezen voordat je op je toetsenbord gaat rammen. Anders gaat deze discussie natuurlijk nooit werken. Nogmaals, jij wilt graag geld in de pot. Als jij weet dat hij gaat graaien, is er voor jou 1 manier om geld in de pot te krijgen en dat is om te delen. Maar goed, jij geeft aan dat niet te doen, dus weten we ook meteen dat jij helemaal geen geld in de pot wilt krijgen ondanks je dat wel aangeeft.
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Dude??? Waarom vraag je of ik iets besef, terwijl ik dat al een paar berichten eerder heb gezegd? Eerst even mijn berichten lezen voordat je op je toetsenbord gaat rammen. Anders gaat deze discussie natuurlijk nooit werken. Nogmaals, jij wilt graag geld in de pot. Als jij weet dat hij gaat graaien, is er voor jou 1 manier om geld in de pot te krijgen en dat is om te delen. Maar goed, jij geeft aan dat niet te doen, dus weten we ook meteen dat jij helemaal geen geld in de pot wilt krijgen ondanks je dat wel aangeeft. O nee? Ik stel iedereen voor(wacht even, iedereen graaide tegen mij, ik heb niks meer te verliezen en TOCH wil ik delen????) om met mij te delen om zo 50 euro in de pot te krijgen. Doe je dat niet en speel je lekker de loner, prima, maar dan moet je niet verwachten dat ik je geld gun terwijl je het team kan helpen. Alles of niets heet dat. Ik ben NIET van plan mezelf op te offeren voor het team voor 25 euro, WEL om als team te werken en zo 50 euro in de pot te brengen. Ik kan evengoed bij iedereen graaien en niks afspreken om zo 0 euro in de pot te brengen, denk daar eens bij na. Getekend, iemand die geen 1000 euro naar de maan stuurde voor een vrijstelling
Kloep Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 O nee? Ik stel iedereen voor(wacht even, iedereen graaide tegen mij, ik heb niks meer te verliezen en TOCH wil ik delen????) om met mij te delen om zo 50 euro in de pot te krijgen. Doe je dat niet en speel je lekker de loner, prima, maar dan moet je niet verwachten dat ik je geld gun terwijl je het team kan helpen. Alles of niets heet dat. Ik ben NIET van plan mezelf op te offeren voor het team voor 25 euro, WEL om als team te werken en zo 50 euro in de pot te brengen. Ik kan evengoed bij iedereen graaien en niks afspreken om zo 0 euro in de pot te brengen, denk daar eens bij na. Kijk, jij ziet het als 50 euro geven aan iemand anders, maar dat is onzin. Het is 50 euro in de pot brengen en dat is voor de winnaar. Jij hebt de keuze om 25 euro in de pot te brengen, of 0 euro, en je kiest voor 0 euro. Je kan er een heel mooi verhaal omheen hangen, maar hier komt het wel op neer. Getekend, iemand die geen 1000 euro naar de maan stuurde voor een vrijstelling Komisch, maar heeft verder niks hiermee te maken.
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Kijk, jij ziet het als 50 euro geven aan iemand anders, maar dat is onzin. Het is 50 euro in de pot brengen en dat is voor de winnaar. Jij hebt de keuze om 25 euro in de pot te brengen, of 0 euro, en je kiest voor 0 euro. Je kan er een heel mooi verhaal omheen hangen, maar hier komt het wel op neer. Ik zie het ook als 50 euro in de pot brengen? Maar als een teamgenoot mij niets gunt, gun ik hem ook niets. Het is ZIJN keuze om niet als team te spelen(ik geef hem immers de keuze??), niet de mijne. Ik ga mezelf(ik val in herhaling) niet in de stront steken om een team(genoot) te helpen dat mij niets gunt. Dat is logisch. Ik opper inderdaad dat er als team gespeeld moet worden, maar jezelf opofferen om 25 euro in de pot te brengen is gewoon dom. Als je zelf zo'n teamspeler bent, waarom heb je dan gegraaid bij mij? Je kon toch delen en zo 25 euro in de pot brengen...? ...precies. Komisch, maar heeft verder niks hiermee te maken. *mompelt iets over een pot en een ketel*
Kloep Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Ik zie het ook als 50 euro in de pot brengen? Maar als een teamgenoot mij niets gunt, gun ik hem ook niets. Het is ZIJN keuze om niet als team te spelen(ik geef hem immers de keuze??), niet de mijne. Ik ga mezelf(ik val in herhaling) niet in de stront steken om een team(genoot) te helpen dat mij niets gunt. Dat is logisch. Ik opper inderdaad dat er als team gespeeld moet worden, maar jezelf opofferen om 25 euro in de pot te brengen is gewoon dom.Hoezo, jezelf opofferen? Die -25 die je dan krijgt?(ik val in herhaling)Geen zorgen, ik doe gezellig met je mee. Als je zelf zo'n teamspeler bent, waarom heb je dan gegraaid bij mij? Je kon toch delen en zo 25 euro in de pot brengen...? ...precies. Waar heb ik gezegd dat ik een teamspeler ben? Nergens geloof ik? Ik vind het gewoon vreemd dat jij hier niet voor het geld kiest terwijl je dat gezien voorgaande reacties wel wilt. *mompelt iets over een pot en een ketel* Leg uit?
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Hoezo, jezelf opofferen? Die -25 die je dan krijgt? Jep, ik kan de klootzak uithangen en bij iedereen graaien, dat lost niks op. Je krijgt van mij de duidelijke keuze: 50 euro in de pot of ik graai. Geen zorgen, ik doe gezellig met je mee. Prima. Waar heb ik gezegd dat ik een teamspeler ben? Nergens geloof ik? Ik vind het gewoon vreemd dat jij hier niet voor het geld kiest terwijl je dat gezien voorgaande reacties wel wilt. Leg uit? Je zit ff mij te bekritiseren omdat ik niet zo idioot ben om bij iedereen te delen en zo -25 een aantal malen te krijgen. Ik geef de keuze om te delen en volgens jou is het nog niet goed. En dat beweer je allemaal terwijl je zelf bij mij graaide(en niet deelde, om zo minstens 25 euro in de pot te stoppen) en 1000 euro verkwanselde voor eigen gewin. Serieus Kloep, wat is nu je probleem? Is het niet een ietsie pietsie logisch dat ik mezelf ook wil beter maken? Als dat kan door als team te spelen, prima. Ik behandel anderen zoals ze mij behandelen.
Kloep Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Jep, ik kan de klootzak uithangen en bij iedereen graaien, dat lost niks op. Je krijgt van mij de duidelijke keuze: 50 euro in de pot of ik graai. Dus nou ben ik nog een klootzak ook? Gezellig maak je dit spelletje. Je zit ff mij te bekritiseren omdat ik niet zo idioot ben om bij iedereen te delen en zo -25 een aantal malen te krijgen. Ik geef de keuze om te delen en volgens jou is het nog niet goed. Het gaat mij helemaal niet om een optie die je geeft, het gaat erom wat je doet. Jij weet blijkbaar bij een aantal mensen dat ze gaan graaien, en jij besluit dan om ook te graaien zodat er niks in de pot komt. Terwijl je wel in eerdere berichten hebt gezegd dat er geld in de pot moet komen. En dat beweer je allemaal terwijl je zelf bij mij graaide(en niet deelde, om zo minstens 25 euro in de pot te stoppen) en 1000 euro verkwanselde voor eigen gewin. Jij doet exact hetzelfde bij mij. En die 1000 euro, daar mag je wel een keertje over ophouden. Want nogmaals, dat heeft niks met deze discussie te maken en iedereen had exact hetzelfde gedaan. Serieus Kloep, wat is nu je probleem? Is het niet een ietsie pietsie logisch dat ik mezelf ook wil beter maken? Als dat kan door als team te spelen, prima. Ik behandel anderen zoals ze mij behandelen.Ik ga niet nog een keer uitleggen wat mijn probleem is.
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Dus nou ben ik nog een klootzak ook? Gezellig maak je dit spelletje. Ik zei letterlijk: IK(MEGAPILOT) kan de klootzak uithangen Het gaat mij helemaal niet om een optie die je geeft, het gaat erom wat je doet. Jij weet blijkbaar bij een aantal mensen dat ze gaan graaien, en jij besluit dan om ook te graaien zodat er niks in de pot komt. Terwijl je wel in eerdere berichten hebt gezegd dat er geld in de pot moet komen. Door teamwerk, anders heb ik er zelf ook niks aan. Jij doet exact hetzelfde bij mij. En die 1000 euro, daar mag je wel een keertje over ophouden. Want nogmaals, dat heeft niks met deze discussie te maken en iedereen had exact hetzelfde gedaan. Ik doe inderdaad exact hetzelfde bij jou, omdat jij zo begon.. Nu moet je trouwens ook niet voor iedereen gaan oordelen. Ik ga niet nog een keer uitleggen wat mijn probleem is. Prima. Thundercover, thebig en Die Hard kunnen op m'n "Delen" rekenen, rest kan de pot op.
Kloep Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Ik zei letterlijk:IK(MEGAPILOT) kan de klootzak uithangen Neem je dan ook meteen even de hele zin mee? We weten beide dat je mij aansprak daarmee, zou laf zijn als je dat gaat ontkennen. Ik doe inderdaad exact hetzelfde bij jou, omdat jij zo begon.. Net had jij iets over een pot en een ketel, vandaar dat ik het even wilde melden.Nu moet je trouwens ook niet voor iedereen gaan oordelen.Als ik dat wil, doe ik dat. Heb jij verder niks over te zeggen.Maar goed, deze discussie gaat op helemaal niets uitlopen zo. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
Recommended Posts