MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 (bewerkt) Neem je dan ook meteen even de hele zin mee? We weten beide dat je mij aansprak daarmee, zou laf zijn als je dat gaat ontkennen. ? Ja natuurlijk, ik gebruik 'ik' voor derde persoon. Ik denk eraan om bij iedereen "delen" te zetten, dan verliest het team weer eens 175 euro. Ik refereerde naar dit. Iedereen graait bij mij, dus ik kan delen en kan het team 175 euro doen verliezen of graaien en het team irriteren. Laten we aan zinsontleding doen. Jep refereert naar Ja Ik refereert naar de persoon die dit zegt, in dit geval MegaPilot kan is een werkwoord, wordt vaak gebruikt de lidwoord klootzak, scheldwoord, refereert naar ik(ik kan de klootzak uithangen) uithangen werkwoord dat refereert naar de vorige zin, de klootzak uithangen lost nu eenmaal niks op lost werkwoord nu geen idee, misschien neem je dit ook als scheldwoord op? eenmaal geen idee, misschien neem je dit ook als scheldwoord op? niks geen idee, misschien neem je dit ook als scheldwoord op? op hoort bij lost En wil je nu alsjeblief ophouden met alles te verdraaien? Net had jij iets over een pot en een ketel, vandaar dat ik het even wilde melden. *kleuterschool* Jij begon! Als ik dat wil, doe ik dat. Heb jij verder niks over te zeggen. Geldt ook voor mij, als ik vind dat jij niet mag oordelen, mag ik dat gerust zeggen. Maar goed, deze discussie gaat op helemaal niets uitlopen zo. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Blij dat je het zelf inziet. Bewerkt: 6 februari 2013 door MegaPilot
Die Hard Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Ik wil graag delen met Die Hard en Silverbyte. Geaccepteerd. Ik deel met je, ik hoop dat ik jou ook op je woord mag geloven.
Kloep Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 En wil je nu alsjeblief ophouden met alles te verdraaien?Ik ga helemaal ophouden met deze discussie nu. Op het moment dat je gaat doen alsof ik een mongool ben, ben ik er klaar mee.
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Ik zag niet echt een andere mogelijkheid om je te tonen dat je m'n woorden verdraaide dan de gehele zin te ontleden. Prima dat je vindt dat mijn reactie erover is, maar ik vind het best irritant dat je doet alsof ik je zit uit te schelden terwijl het er vingerdik opligt dat ik dat niet deed.
Kloep Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Prima dat je vindt dat mijn reactie erover is, maar ik vind het best irritant dat je doet alsof ik je zit uit te schelden terwijl het er vingerdik opligt dat ik dat niet deed.Het gaat erom hoe ik de zin opvat. En je had het er duidelijk over dat je geen mongool bent die bij iedereen graaien aanklikt. Aangezien ik het idee heb dat jij denkt dat ik overal graaien heb ingevuld, krijg ik het idee dat je me daar wel degelijk een klootzak noemt.En owjah, nu ik je ontleding lees, neem meteen de hele zin mee (over in herhaling gaan gesproken), en dus ook het gedeelte over graaien: Jep, ik kan de klootzak uithangen en bij iedereen graaien, dat lost niks op
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Now I get it, je voelt je blijkbaar aangesproken omdat je bij iedereen gegraaid hebt? Ik kan helemaal niet weten of jij bij iedereen gegraaid hebt en ik beweer nergens dat jij dat zou hebben gedaan.
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Jij voelt je aangesproken op uitspraken die totaal niet naar jou gericht zijn hoor. Maar doe wat je wilt..
Kloep Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Uitspraken die niet op mij gericht zijn? Je quote mijn bericht en was met mij in discussie.
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 (bewerkt) Ik probeerde gewoon uit te leggen hoe ik redeneerde. Bij iedereen graaien is in mijn geval best de klootzak uithangen omdat in de 1ste ronde iedereen bij mij had gegraaid(dat zullen ze vast weer doen). Waarom is dat de klootzak uithangen? 0 euro voor het team. Dan ben ik best een klootzak voor m'n team, maar da's mijn mening natuurlijk. Ik heb nooit de intentie gehad om je je aangesproken te doen voelen. Bewerkt: 6 februari 2013 door MegaPilot
Die Hard Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 De Rijdende Rechter is onderweg jongens!
Dutchy3010 Geplaatst: 6 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 De uitslag van de tweede ronde Graaien of delen is bekend: [table=header]Naam|Ronde 1|Ronde 2| Ronde 3| Totaal Die Hard|150|150||300 Thundercover|125|100||225 thebig|25|75||100 $NeoSyp$|100|0||100 Cabyon|75|25||100 Kloep|50|0||50 Silverbyte|0|50||50 MegaPilot|-100|25||-75 Totaal|425|425||850[/table] Later vanavond zullen jullie een PM ontvangen waarin de precieze uitkomsten staan van al jullie persoonlijke wedstrijden. Opnieuw slechts 425 euro verdiend dus, waar dat 1400 euro had kunnen zijn. Goed bezig jongens! De laatste deadline is als volgt: [table=header]Ronde|Deadline Derde ronde|Donderdag 7 februari, 23.59 uur[/table]
thebig Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 He een uur te vroeg. Of toch vroeger dan normaal. We hebben toch weer een mooi bedrag ;-)
Die Hard Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 (bewerkt) Organisatie: bedankt voor het vroeger online zetten. Dat een aantal van jullie zich ook daadwerkelijk aan de afspraak hebben gehouden is fijn om te zien. Bewerkt: 6 februari 2013 door Die Hard
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Inderdaad. Thebig en TC, delen voor derde ronde? Ik zou wel met iedereen willen delen, maar zowat iedereen gaat daar misbruik van maken..
Recommended Posts