Kloep Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Ik zou wel met iedereen willen delen, maar zowat iedereen gaat daar misbruik van maken.. Delen? ^^
Die Hard Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 (bewerkt) Zijn er deze ronde mensen die bereid zijn om met mij en met elkaar te delen? Bewerkt: 6 februari 2013 door Die Hard
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Aangezien mijn kansen op het winnen van een joker bij deze opdracht toch minimaal zijn geworden, ben ik sowieso van plan om met iedereen te gaan delen. Ik hoop dat jullie die kans aangrijpen om de pot te spekken: indien het werkt zijn we toch al 360 euro rijker. Graaien kan natuurlijk ook, maar dan winnen we veel minder voor de pot. Dus bij deze: wie wil er delen deze ronde?
thebig Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Ik wil wel weer delen met dh thuco en mp. Neosyp neem ik er ook wel bij. Nog gegadigden?
MegaPilot Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 (bewerkt) Ik deel ook met iedereen, als je géén kans meer hebt op winnen zoals Silverbyte en Kloep, ga dan ajb niet graaien. M'n erewoord erop. Bewerkt: 7 februari 2013 door MegaPilot
Thundercover Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Thebig en TC, delen voor derde ronde? Deal. Zijn er deze ronde mensen die bereid zijn om met mij en met elkaar te delen? Ja, hier. Aangezien mijn kansen op het winnen van een joker bij deze opdracht toch minimaal zijn geworden, ben ik sowieso van plan om met iedereen te gaan delen. Ik hoop dat jullie die kans aangrijpen om de pot te spekken: indien het werkt zijn we toch al 360 euro rijker. Graaien kan natuurlijk ook, maar dan winnen we veel minder voor de pot. Dus bij deze: wie wil er delen deze ronde? Ik wil wel delen. Ik wil wel weer delen met dh thuco en mp. Neosyp neem ik er ook wel bij. Nog gegadigden? Prima, wij delen weer.
Silverbyte Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Ik heb deze keer ook bij iedereen 'delen' ingevuld.
Die Hard Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Zijn er deze ronde mensen die bereid zijn om met mij en met elkaar te delen? Ja, hier. Kan ik erop vertrouwen dat je niet alsnog zult graaien om me een hak te zetten? Aangezien er voor ons beiden een Joker op het spel staat zijn de risico's deze ronde hoog. Ik zal delen, mijn erewoord heb je. Kan ik daar van jou ook op aan?
Silverbyte Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Jullie beseffen wel dat een 'erewoord' in een spel als WIDM geen enkele betekenis heeft he?
MegaPilot Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Jullie beseffen wel dat een 'erewoord' in een spel als WIDM geen enkele betekenis heeft he? Je beseft toch wel dat dit een forumspelletje is? You're taking shit way too seriously.
thebig Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 (bewerkt) Silverbyte: als je daadwerkelijk bij iedereen delen hebt gezet, zal ik bij jouw naam ook delen zetten. Trouwens, NeoSyp, wil je ook even bevestigen of je wilt delen? Bewerkt: 7 februari 2013 door thebig
Thundercover Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Kan ik erop vertrouwen dat je niet alsnog zult graaien om me een hak te zetten? Aangezien er voor ons beiden een Joker op het spel staat zijn de risico's deze ronde hoog. Ik zal delen, mijn erewoord heb je. Kan ik daar van jou ook op aan? De vorige ronde was het risico ook hoog en we weten allebei wat er gebeurd is. Het vertrouwen dat een aantal mensen nog in hun mede-kandidaten hebben, zal ik niet zomaar weggooien. Ik zal dus bij jou gaan delen, net zoals bij de mensen waar ik in mijn vorige bericht op reageerde nadat ze het bevestigd hebben.
Silverbyte Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Jullie beseffen wel dat een 'erewoord' in een spel als WIDM geen enkele betekenis heeft he? Je beseft toch wel dat dit een forumspelletje is? You're taking shit way too seriously. Ik snap niet waarom jij zegt dat ik het spel te serieus neem, terwijl je zelf de grootste stennis schopt over dat deelnemers 'messen in elkaars rug steken', dat we een 'kutteam' zijn en je 'kloten kunnen kussen'. Als jij er blijkbaar zo luchtig over denkt, waarom doe je dan zulke gepikeerde uitspraken?
MegaPilot Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Ik snap niet waarom jij zegt dat ik het spel te serieus neem, terwijl je zelf de grootste stennis schopt over dat deelnemers 'messen in elkaars rug steken', dat we een 'kutteam' zijn en je 'kloten kunnen kussen'. Als jij er blijkbaar zo luchtig over denkt, waarom doe je dan zulke gepikeerde uitspraken? Ik ben tenminste niet paranoïde. Elke keer dat we ook maar een beetje van het vertrouwen willen uitproberen is er tegenkanting van jou. Een beetje vertrouwen kan geen kwaad. Trouwens, je bent allang uitgeschakeld, ik zie niet in waarom jij je in dit spelletje nog druk maakt.
Recommended Posts