Jump to content

[WidM] Week 3 - Graaien of delen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik maak me niet druk, blijkbaar kom ik zo over omdat ik inderdaad nogal achterdochtig ben. Jij ziet het als een irritante eigenschap, ik zie het als een karaktertrek die nu goed van pas komt. Maar dat moet je helemaal niet persoonlijk opvatten, op de rest van het forum ben ik gewoon de hartelijke gozer die ik in het echte leven ook ben.

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

27

• Kloep

13

• Silverbyte

11

• thebig

7

Geplaatst:

Iemand trouwens al bedacht wat de grote opdracht van deze week wordt? Volgens de aankondiging komt het paintballen er op een of andere manier in terug. Deze keer met echte munitie? 8)

Geplaatst:

Hmm, misschien een bank overvallen in San Fierro als opwarmertje voor GTA V? Ben in ieder geval benieuwd!

En @ alle heren en dames die met mij wilden delen: deal.

Geplaatst:

Iemand trouwens al bedacht wat de grote opdracht van deze week wordt? Volgens de aankondiging komt het paintballen er op een of andere manier in terug. Deze keer met echte munitie? 8)

Juist, en degene die overblijft heeft gewonnen. :puh:
Geplaatst:

Hopelijk eens een opdracht waarin niet degene met het meeste geluk wint, maar degene met de meeste brains zoals in de eerste opdracht.

Geplaatst:

Inderdaad. Een mooie puzzel o.i.d. zoals de eerste opdracht waarbij vertrouwen niet de sleutel is.. want die sleutel is al rondes geleden weggeroest.

Geplaatst:

De eind uitslag van Graaien of delen is bekend:

[table=header]Naam|Ronde 1|Ronde 2| Ronde 3| Totaal

Die Hard|150|150|200|500

Thundercover|125|100|125|350

thebig|25|75|175|275

Kloep|50|0|150|200

Silverbyte|0|50|175|225

Cabyon|75|25|75|175

$NeoSyp$|100|0|75|175

MegaPilot|-100|25|75|0

Totaal|425|425|1000|1850[/table]

Later vanavond zullen jullie een PM ontvangen waarin de precieze uitkomsten staan van al jullie persoonlijke wedstrijden.

Deze laatste ronde gingen jullie echt goed, maar liefst 1000 euro in de pot, dat het totaal van dit spel op 1850 brengt.

Die Hard gaat er met 3 jokers vandoor

LTsVI.pngLTsVI.pngLTsVI.png

Thundercover onvangt er twee:

LTsVI.pngLTsVI.png

En de laatste joker is voor thebig

LTsVI.png

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...