GuitarGuy666 Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Geplaatst: 5 februari 2013 Ik weet niet of het illegaal is, maar op mijn school hebben ze de volgende ports geblockt in de firewall: 80 443 5223 Deze 3 worden gebruikt door iMessage (ios app), en nu zijn ze geblokkeerd. Ik gebruik een iPad, en kan nu geen berichten meer sturen. Hoe kan ik toch gebruik maken van iMessage terwijl deze 3 nog steeds geblokkeerd zijn? Proxy servers heb ik al geprobeert Supergtagamer Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Geplaatst: 5 februari 2013 Een client applicatie mag normaal gezien die poorten niet gebruiken. De meeste poorten onder 1024 zijn door IANA officieel gereserveerd voor web services. Zo zijn poorten 80 en 443 gereserveerd voor respectievelijk HTTP en HTTPS. Als die applicatie niet toe staat om de poort waarop zijn communiceert te wijzigen, dan zie ik geen oplossing. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Geplaatst: 5 februari 2013 Gebruik whatsapp. Heb het zelfde probleem maar dan met MTA, kan niet connecten op school netwerk.. Op andere locaties van mn school kan ik wel connecten, maar bij mn eigen locatie niet.. :| Reageren
NickDrake Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Ik zou voor dingen als iMessage gewoon even je mobiel internet gebruiken. Als je iPad dat niet ondersteunt, hotspot opzetten dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.