jeffrey12 Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Geplaatst: 5 februari 2013 Goedendag, Ik heb een paar prbleempjes met gta iv. Als ik bijvoorbeeld een mod installeer van een gewone auto en ik speel hem dan zie ik elke keer alleen maar taxi's en die auto. Dus als ik een bmw er in zet dan is het alleen die bmw en taxi's. Wat kan je daar tegen doen? En ik heb de mod Police Persuit geinstalleerd maar als ik op start klik(num 0) dan loopt ie vast en krijg ik een error. Alvast bedankt, Jeffrey Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Geplaatst: 5 februari 2013 Volgens mij zou deze kleine modificatie ervoor moeten zorgen dat je ook andere auto's ziet, dat staat toch in de beschrijving. Fun fact: die modificatie is gemaakt door ikt, een bekend lid op dit forum. Over de Police Persuit Mod ken ik niets, dus daar kan ik je niet mee helpen. Verder heb ik het topic verplaatst naar het Modding forum, daar hoort het thuis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.