iRico Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2013 Hallo, °Hoe duur is Grand Theft Auto San Andreas voor de computer eigenlijk?? °Waar kan ik hem goedkoop en veilig kopen?? Ik hoor graag antwoord. Mvg.Rico Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2013 (bewerkt) Op Steam is het spel nog verkrijgbaar voor 10 euro als digital download. (linkje) Ik heb zelfs nog even verder gezocht, en de Dixons verkoopt het spel voor slechts 5 euro. (linkje) Veel goedkoper kun je het spel niet krijgen. Bewerkt: 6 februari 2013 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2013 (bewerkt) Welkom op het forum GTA.SA! De prijs van deze game verschilt natuurlijk per winkel, dus dat zul je even op moeten zoeken. Al zeg ik je dat het niet meer moet kosten dan 10 euro. In principe is ook elke grote aanbieder (winkel) betrouwbaar. De versies die Basssss hierboven heeft gepost zijn voor de PC. Als je hem voor een ander platform wilt, dien je dus ook een andere versie aan te schaffen. De prijs van deze versies blijft echter 10 euro of minder. Als je nog vragen hebt, horen we het graag! Bewerkt: 6 februari 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2013 Houdt er wel even rekening mee dat gedownloade versies, van Steam of Direct2Drive, veelal niet compatibel zijn met multiplayermods zoals SA-MP of MTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2013 Houdt er wel even rekening mee dat gedownloade versies, van Steam of Direct2Drive, veelal niet compatibel zijn met multiplayermods zoals SA-MP of MTA. Oke.Ik denk dat ik ff naar Dixons ga da is ook in de buurt bij mij en goedkoop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2013 Houdt er wel even rekening mee dat gedownloade versies, van Steam of Direct2Drive, veelal niet compatibel zijn met multiplayermods zoals SA-MP of MTA. Ik heb San Andreas op de PC via Steam aangeschaft (ongeveer twee maanden geleden) en het werkt prima i.c.m. MTA. SA-MP heb ik er nooit mee geprobeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
candesco Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2013 (bewerkt) Bij Nedgame is de pc versie 10 euro en de ps2 versie 15. Er is ook nog een gebruikte ps2 versie en die is dan 10 euro. link Bewerkt: 8 februari 2013 door candesco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 15 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2013 Ik heb gekocht dus kan dicht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dirkjan1 Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2013 Ik denk wel bij elke welke winkel die games verkoopt prijs zal iets van 5 of 10 euro zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.