rowangta Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 ik heb poosje geldeden een lcpdfr mod in mij gta IV gedaan. als ik nu op mijn home toets druk gebeurt er niks ik wil online game dat lukt niet want ik ben niet live. weet iemand een oplosing? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Geplaatst: 6 februari 2013 Je hebt waarschijnlijk Xliveless geinstalleerd. Verwijder het bestandje xlive.dll uit je GTA IV map en het zou terug moeten werken. De LCPDFR mod zal dan niet meer werken, als je wilt dat die werkt én Games for Windows LIVE nog werkt dan moet je een asi loader installeren (Google maar even..). Reageren
rowangta Geplaatst: 7 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 ik heb 2 xlive bestanden 1xlive.dll en xlive_d.dll welke moet er weg alle bij of 1 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Je kan ze allebei eens proberen te verplaatsen, ik zou deze gewoon verplaatsen en niet verwijderen (verplaats het bijvoorbeeld naar de map daarboven: C:\Program Files\Rockstar Games) zodat je het nog terug kan zetten mocht er iets anders helemaal fout gaan. Reageren
rowangta Geplaatst: 9 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 oke dank je het is ge lukt Reageren
JuStFiRe- Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Geplaatst: 18 februari 2013 Ik had precies die dag zonder een mod te installeren problemen met LIVE. Heb nieuw acc gemaakt en hij deed het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.