Benjamin_ Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Ik heb windows 7 en als ik hem opstart staat er: ''bestanden laden''. Daarna staat er ''windows starten met het icoontje'' (zoals altijd) en na een moment komt er een blauw beeld met een grote cursor. ik kan niks aanklikken want er staat niks op het beeld en mn toetsenbord werkt ook niet kan iemand me hierbij helpen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Je hebt een effen blauw scherm met een witte cursor (zo'n knipperend balkje)? Reageren
Benjamin_ Geplaatst: 7 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Je hebt een effen blauw scherm met een witte cursor (zo'n knipperend balkje)? precies! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Verplaatst naar Software. Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Geplaatst: 11 februari 2013 Raar. Als er onder in beeld een voortgangsbalk staat met 'Windows bestanden laden' dan betekent dat meestal dat de PC aan het opstarten is vanaf een bootable DVD of USB. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.