GTAKevin023 Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 (bewerkt) Fast and Furious 6 komt eraan!! Goed nieuws dus voor de Fast and Furious fans! Wat verwachten jullie van deze film? Ik verwacht heel erg veel van deze film. En zeker over de mysterieuze terug keer van Letty. Ik ben z'n fan van de Fast and Furious dat ik echt niet kan wachten! Als ik de trailer kijk ziet het er allemaal zo vet uit, ik heb echt zin in deze film! Omdat er al een topic is over naar welke films je uitkijkt. Hoop ik toch dat de moderators en admins dit topic accepteren. Dit omdat deze website over Grand Theft Auto gaat, dus auto's, dus ook veel auto fans heeft en waarschijnlijk ook veel fans voor de Fast and Furious die ik graag een topic gun om over Fast and Furious 6 te praten. Ik hoop ook dus dat dat kan. Bewerkt: 8 februari 2013 door GTAKevin023 Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Altijd fan van geweest. Ik ga zeker naar de bios! Reageren
game~skater Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 24 mei pas... Ik zat op 5 mei 2011 in de bios voor Fast Five, denk dat het nu niet anders gaat worden. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Ik weet niet wat ik moet verwachten van deze film. Ik vind dat deze filmserie langzaam word uitgemolken. Maar ik ga natuurlijk wel naar de bioscoop voor deze film. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.