nat4han Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Beste mensen van het gta forum , Na lang proberen heb ik toch mijn Gta IV kunnen installeren op mijn windows 8. Nu zit ik met een ander probleem, heb gta IV paar maand geleden op een pc geïnstalleerd en de serial ingevoerd. Alleen kon die PC het niet aan. Nu heb ik een nieuwe PC. Toen ik Gta wilde opstarten vroeg het spel om een serial code. Heb de handleiding van het spel al heel hard gezocht maar zonder veel succes :S . Ik heb mijn Gta niet illegaal gedownload en ben niet gratis serials aant vragen! Is er nu een manier om toch zonder serial te spelen om moet ik gewoon een nieuw spel kopen? Reageren
mekane Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 ik denk dan toch wel dat je het spel op nieuw moet kopen of je kan R* mailen ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 De serie-code staat gewoon op de achterkant van het handleidingsboekje, heb je daar al gekeken? Anders zal je het spel met behulp van een crack moeten spelen, maar daar mogen we je op het forum niet mee helpen.. Reageren
nat4han Geplaatst: 8 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Ben mijn handleiding kwijt :S Reageren
mekane Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 (bewerkt) wou ik net zeggen Bewerkt: 8 februari 2013 door mekane Reageren
nat4han Geplaatst: 8 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Ik vertrouw cracks niet, is er echt geen andere manier?? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Een andere manier bestaat er waarschijnlijk niet, je kan Rockstar Games contacteren maar de kans dat zij je een nieuw serienummer geven is volgens mij nihil. Mocht je overwegen om het opnieuw te kopen dan raad ik je aan om het op Steam te kopen, en wachten tot wanneer zij nog eens korting geven op GTA IV (om de paar maanden zie ik GTA IV voor een kleine 10 euro of iets dergelijks staan). Het voordeel van Steam is dat je geen handleiding meer hebt en die dus ook niet kan kwijt geraken. Reageren
.Senne Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 (bewerkt) Er is misschien één manier, en dat is door op die andere PC in het register op zoek te gaan naar je Key. Heb je op de PC waarop je GTA IV hebt geïnstalleerd, het spel gewoon laten staan? Dan bestaat de kans dat de key nog opgeslagen is. http://www.winkeyfinder.com/ http://pcsupport.abo...finderthing.htm Met deze programma's kan je proberen zoeken naar alle keys van programma's en spellen die op je PC staan, en misschien staat je GTA IV key er nog tussen. En anders manueel: Press the WindowsKey+R on your keyboard Type regedit and hit enter Browse to HKEY_CURRENT_USER\Software\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV and your key might be there. Of course if you get to HKEY_CURRENT_USER\Software and don't find Rockstar Games then your key has been deleted from the registry. Bewerkt: 8 februari 2013 door .Senne Reageren
jeffrey12 Geplaatst: 8 februari 2013 Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Hey, Ik weet niet of dit wat is? http://www.onlinekeystore.com/home.php Kun je een serial key kopen en in meerdere keren gta zelf downloaden. Jeffrey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.