Jump to content

Serial kwijt, wat nu?


nat4han

Recommended Posts

Beste mensen van het gta forum :puh: ,

Na lang proberen heb ik toch mijn Gta IV kunnen installeren op mijn windows 8. Nu zit ik met een ander probleem, heb gta IV paar maand geleden op een pc geïnstalleerd en de serial ingevoerd. Alleen kon die PC het niet aan. Nu heb ik een nieuwe PC. Toen ik Gta wilde opstarten vroeg het spel om een serial code. Heb de handleiding van het spel al heel hard gezocht maar zonder veel succes :S . Ik heb mijn Gta niet illegaal gedownload en ben niet gratis serials aant vragen! Is er nu een manier om toch zonder serial te spelen om moet ik gewoon een nieuw spel kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een andere manier bestaat er waarschijnlijk niet, je kan Rockstar Games contacteren maar de kans dat zij je een nieuw serienummer geven is volgens mij nihil. Mocht je overwegen om het opnieuw te kopen dan raad ik je aan om het op Steam te kopen, en wachten tot wanneer zij nog eens korting geven op GTA IV (om de paar maanden zie ik GTA IV voor een kleine 10 euro of iets dergelijks staan). Het voordeel van Steam is dat je geen handleiding meer hebt en die dus ook niet kan kwijt geraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is misschien één manier, en dat is door op die andere PC in het register op zoek te gaan naar je Key. Heb je op de PC waarop je GTA IV hebt geïnstalleerd, het spel gewoon laten staan? Dan bestaat de kans dat de key nog opgeslagen is.

http://www.winkeyfinder.com/

http://pcsupport.abo...finderthing.htm

Met deze programma's kan je proberen zoeken naar alle keys van programma's en spellen die op je PC staan, en misschien staat je GTA IV key er nog tussen.

En anders manueel:

Press the WindowsKey+R on your keyboard

Type regedit and hit enter

Browse to HKEY_CURRENT_USER\Software\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV and your key might be there.

Of course if you get to HKEY_CURRENT_USER\Software and don't find Rockstar Games then your key has been deleted from the registry.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...