Max-X Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Erg raar een muur die de maximale doorrij hoogte van 4.0 M heeft.. Foutje in het spel, eastegg ik weet het niet.. Als dit al bekent is doe dan maar een slotje (lokatie volgt nog) Hier is de lokatie: Bewerkt: 12 juli 2005 door Max-X Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) ik ga daar even kijken opzoek naar meer aanwijzingen. EDIT: het was vroeger een parkeer garage die nu niet meer in gebruik is. Een bouwbedrijf heeft allemaal muren gemaakt zodat er niemand meer in of uit kan. Bewerkt: 12 juli 2005 door W3sl3y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Dat is tuurlijk toch geen Easter Egg. Dat is gewoon een gebouw dat afgesloten is. Voordat hij afgesloten was, konden er geen auto's door die groter dan 4m waren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik zie het.. :lol: Had wat beter moeten kijken.. Zie je gelijk hoe goed ik oplet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) ik heb nog zo'n gebouw gevonden. Bewerkt: 12 juli 2005 door W3sl3y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik ga ook ff zoeken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik heb bij dat gebouw geprobeerd naar binnen te gaan er zit een grote spleet die ze niet hebben afgedekt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sansan12 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb een vraag en die Is: KoN jE EeRtS er wel in de garage :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb een vraag en die Is: KoN jE EeRtS er wel in de garage :huh: Nee, waarschijnlijk niet. En praat a.u.b ABN Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb ook zoiets gevonden, maar dan op het strand van Los Santos. Daar hangt onder een brug "maximum head room 4m" . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb ook zoiets gevonden, maar dan op het strand van Los Santos.Daar hangt onder een brug "maximum head room 4m" . Ik denk dat dat is voor de boten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Ik heb ook zoiets gevonden, maar dan op het strand van Los Santos.Daar hangt onder een brug "maximum head room 4m" . Jah da's inderdaad voor de boten zoals Killarboy al zei... Of voor hoogspringende Walvissen ofsow? :blink: Bewerkt: 14 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 bedoel je deze soms: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 das nier voor boten, maar wie is er nu 4 meter lang? toch een easter egg? :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Volgens mij niet als je er met iets probeert onder te rijden dat groter is dan 4 meter dan zit je vast onder die brug. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts