GTA GUY Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Op dat plaatje van flash_8209 staat inderdaad wat ik bedoel. Maar het lijkt me niet voor voertuigen. Want er staat ....head room... :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Maar wie is 4 meter lang, daarom dacht ik aan easter egg <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Het is ook een easter egg!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Heeft iemand al geprobeerd om erin te komen??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Heeft iemand al geprobeerd om erin te komen??? in die garage? ja ik met een jetpack maar het kan niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ik heb daar ook ff rondgekeken, ben daar ook binnen geweest, maar is niks speciaals te zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ben daar ook binnen geweest hoe ben je daar naar binnen gekomen dan? of is het een andere? ik bdoel die ten noorden van de strip daar staat er ook 1. vlakbij de grote garage met zoon klavertje erop. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ben daar ook binnen geweest hoe ben je daar naar binnen gekomen dan? of is het een andere? ik bdoel die ten noorden van de strip daar staat er ook 1. vlakbij de grote garage met zoon klavertje erop. Ik ben in die garage geweest op die kaart van Max-X, daar is de blue hell Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Het is dus geen Easter Egg.. en er is dus niks te zien.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j-force Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 sorry mischien licht het aan mij, maar wat is een Easter Egg.. ? :blink: :unsure: : Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) sorry mischien licht het aan mij, maar wat is een Easter Egg.. ? :blink: :unsure: : Walktrough en dan onderaan. Wat is een Easter Egg?Een Easter Egg is een geintje of een verwijzing naar iets wat in het verleden gebeurd is, geprogrameerd door de makers van het spel. Ze hebben de naam 'Easter Eggs' omdat je, net als paaseieren, goed ernaar moet zoeken om ze te vinden. Easter Eggs kunnen van alles zijn. Plaatjes, Auto's, Monsters, bijna alles is mogelijk. Dat is dus een EE, een klein grapje of een verwijzing. Bewerkt: 15 juli 2005 door Big Smoke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 sorry mischien licht het aan mij, maar wat is een Easter Egg.. ? :blink: :unsure: : Walktrough en dan onderaan. Wat is een Easter Egg?Een Easter Egg is een geintje of een verwijzing naar iets wat in het verleden gebeurd is, geprogrameerd door de makers van het spel. Ze hebben de naam 'Easter Eggs' omdat je, net als paaseieren, goed ernaar moet zoeken om ze te vinden. Easter Eggs kunnen van alles zijn. Plaatjes, Auto's, Monsters, bijna alles is mogelijk. Dat is dus een EE, een klein grapje of een verwijzing. of een paas ei Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 sorry mischien licht het aan mij, maar wat is een Easter Egg.. ? :blink: :unsure: : Walktrough en dan onderaan. Wat is een Easter Egg?Een Easter Egg is een geintje of een verwijzing naar iets wat in het verleden gebeurd is, geprogrameerd door de makers van het spel. Ze hebben de naam 'Easter Eggs' omdat je, net als paaseieren, goed ernaar moet zoeken om ze te vinden. Easter Eggs kunnen van alles zijn. Plaatjes, Auto's, Monsters, bijna alles is mogelijk. Dat is dus een EE, een klein grapje of een verwijzing. of een paas ei <_< <_< <_< super post nvm vaag maar het lijkt wel of die plekken verkeerd zitten lol er zitten altyd veel easter eggs in R* games en dat maakt ze ook leuk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 nvm vaag maar het lijkt wel of die plekken verkeerd zitten loler zitten altyd veel easter eggs in R* games en dat maakt ze ook leuk. Maar dit is volgens mij egt helemaal geen Easter Egg hoor... Dan zou je van bijna alles wel een easter egg kunnen maken.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Nee inderdaad geen Easter Egg... Soms in NEderland zie je een afgesloten bedrijf.. Zie je ook iets met 4,5m staan ofzo... voor de maximale hoogte daar. Of dat zie je ook bij een spoorweg over gang, (4,7m = maximale door rijd hoogte van vrachtauto's of hijskranen) Dus als je hoger bent als 4,7m dan raak je de bovenleiding en kan je geëlectrokuteerd worden... (1500 volt - 45 is al dodelijk voor de mens) Groet, Koos Oudshoorn Bewerkt: 16 juli 2005 door Cool Hand Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts