Jump to content

Een nieuwe easteregg..?

Max-X

Recommended Posts

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• bigG

3

• Flame^

3

• GTA GUY

3

• Max-X

3

Top Posters In This Topic

ben daar ook binnen geweest

hoe ben je daar naar binnen gekomen dan? of is het een andere? ik bdoel die ten noorden van de strip daar staat er ook 1. vlakbij de grote garage met zoon klavertje erop.

Delen op andere websites

ben daar ook binnen geweest

hoe ben je daar naar binnen gekomen dan? of is het een andere? ik bdoel die ten noorden van de strip daar staat er ook 1. vlakbij de grote garage met zoon klavertje erop.

Ik ben in die garage geweest op die kaart van Max-X, daar is de blue hell

Delen op andere websites

sorry mischien licht het aan mij, maar wat is een Easter Egg.. ? :blink:  :unsure:  :

Walktrough en dan onderaan.

Wat is een Easter Egg?

Een Easter Egg is een geintje of een verwijzing naar iets wat in het verleden gebeurd is, geprogrameerd door de makers van het spel. Ze hebben de naam 'Easter Eggs' omdat je, net als paaseieren, goed ernaar moet zoeken om ze te vinden. Easter Eggs kunnen van alles zijn. Plaatjes, Auto's, Monsters, bijna alles is mogelijk. 

Dat is dus een EE, een klein grapje of een verwijzing.

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

sorry mischien licht het aan mij, maar wat is een Easter Egg.. ? :blink:  :unsure:  :

Wat is een Easter Egg?

Een Easter Egg is een geintje of een verwijzing naar iets wat in het verleden gebeurd is, geprogrameerd door de makers van het spel. Ze hebben de naam 'Easter Eggs' omdat je, net als paaseieren, goed ernaar moet zoeken om ze te vinden. Easter Eggs kunnen van alles zijn. Plaatjes, Auto's, Monsters, bijna alles is mogelijk. 

of een paas ei ;):puh:

Delen op andere websites

Wat is een Easter Egg?

of een paas ei ;):puh:

<_< <_< <_<

super post ;)

nvm vaag maar het lijkt wel of die plekken verkeerd zitten lol

er zitten altyd veel easter eggs in R* games en dat maakt ze ook leuk.

Delen op andere websites

nvm vaag maar het lijkt wel of die plekken verkeerd zitten lol

er zitten altyd veel easter eggs in R* games en dat maakt ze ook leuk.

Maar dit is volgens mij egt helemaal geen Easter Egg hoor...

Dan zou je van bijna alles wel een easter egg kunnen maken....

Delen op andere websites

Nee inderdaad geen Easter Egg... Soms in NEderland zie je een afgesloten bedrijf.. Zie je ook iets met 4,5m staan ofzo... voor de maximale hoogte daar.

Of dat zie je ook bij een spoorweg over gang, (4,7m = maximale door rijd hoogte

van vrachtauto's of hijskranen) Dus als je hoger bent als 4,7m dan raak je de bovenleiding en kan je geëlectrokuteerd worden... (1500 volt - 45 is al dodelijk voor de mens)

Groet,

Koos Oudshoorn

Bewerkt: door Cool Hand
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...