sir groenhof Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 Hoi leden, Ik zit al 2 dagen in de knoop met de installatie van deze mod. Ik heb Gta 4 opnieuw geinstalleerd voordat ik deze mod plaatste. Ook heb ik de Patch 1.0.7.0 geinstalleerd. Nu krijg ik steeds de volgende melding: Exception EfCreatorError in module DSOUND.dll at 000116C5. Cannot create file ''C:\ProgramFiles(x86)\RockstarGames\GrandTheftAutoIV\asilog.txt''. toegang verwijderd. Ook heb ik alle benodigde bestanden toegevoegd aan de map van GTA IV en toch kom ik niet verder... Als ik de patch installeer dan verwijderd het programma van het Social gebeuren, daarna krijg ik deze niet meer terug. Kan iemand mij alsjeblieft verder helpen??? Reageren
woutertheboy Geplaatst: 4 mei 2013 Rapport Geplaatst: 4 mei 2013 GTA IV Launchen in administrator modus. Dit staat bij de eigenschappen van je icoontje ;-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.