Recruut Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 Heey iedereen ik heb vandaag na heelveel zoeken eindelijk mijn gta eflc voor pc terug gevonden... nu heb ik hem al heelveel keer geinsttalleerd en ook weer verwijderd want het lukt me maar niet om de simpel native trainer te insttaleren, ik patch hem eerst naar 1.1.2.0 dat is geen probleem maar als ik vervolgens de files erin stop loopt hij vast nadat ik op play (offline) heb gedrukt. kan iemand misschien een tutorial maken over hoe ik de simple native trainer in gta eflc 1.1.2.0 instaleer? ik heb het wel voor elkaar gekregen met versie 1.1.2.0 dus weet niet waar het nu aan ligt, alvast bedankt. Reageren
Woody268 Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 (bewerkt) Bassieboy heeft hier al een prachtige tutorial voor gemaakt. http://www.gtaforum.nl/topic/121256-tut-pc-iv-hoe-installeer-ik-een-trainer/ Bewerkt: 9 februari 2013 door Woody268 Reageren
Recruut Geplaatst: 9 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 Heey, ontzettend bedankt kan ik hopelijk vandaag toch nog gta eflc spelen. ga het mateen proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.