Jump to content

Q-Top 1000 2012 Lijst?


SpacyColours

Recommended Posts

Hoi, ik ben al een aantal weken bezig met het beluisteren van de volledige Q-Music Top 1000 2012. Dat wil zeggen, ik werk vakkundig die lijst af, die zo handig op hun website stond, en één voor één zoek ik de nummers op met videoclip en al, blèr intern lekker mee en spijker mijn muziekkennis bij.

Nu was ik ergens rond de 450, een paar dagen geleden. Vandaag dacht ik weer lekker wat nummers af te werken, maar wat blijkt, die hele lijst is foetsie. Blijkbaar hoorden de DJ's mij laatst denken van "zal ik niet voor de zekerheid die hele lijst copy-pasten naar een bestandje voor ie ineens weg is, nah toch maar niet...", en hebben ze besloten de site te

.

Het kan zijn dat het er nog op komt te staan maar dat lijkt me stug. Weet iemand waar ik elders die lijst kan vinden? :)

De top 1000 van 2012 volgens Q-Music dus. Spacyfiek die lijst graag; advies als "Radio Veronica heeft ook een top 1000 die sowieso veel beter is" is niet nodig, dat gebruik ik wel als last resort. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...