Devilex Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Na die missie waar tenpenny daar stond te barbecuen in LV krijg ik geen verdere instructies meer, enkel de free-fall missie krijg ik nog maar die lukt me niet. Hoe geraak ik verder? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TackleBerry Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 als je free fall uitspeelt dan krijg je tenpennys volgende missie ik had freefall van de tweede keer uit blijf gewoon op dezelfde hoogte als het andere vliegtuig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Na die missie waar tenpenny daar stond te barbecuen in LV krijg ik geen verdere instructies meer, enkel de free-fall missie krijg ik nog maar die lukt me niet. Hoe geraak ik verder? Je moet die Free Fall missie doen. Anders kun je niet voort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devilex Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) kheb die zeker al 50 keer gedaan en het lukt me nooit. Is het de bedoeling dat je eerst het andere vliegtuig voorbij vliegt en het dan gaat achtervolgen? Bewerkt: 12 juli 2005 door Devilex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TackleBerry Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ja ik vloog ook int begin door de corona dan hard draaien achtervolgen en er terug doorvliegen dan gaat alles vanzelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) kheb die zeker al 50 keer gedaan en het lukt me nooit.Is het de bedoeling dat je eerst het andere vliegtuig voorbij vliegt en het dan gaat achtervolgen? tip: als je het vliegtuig ziet moet je draaien terug in de richting van las venturas en dan door de corona vliegen.. B)dan kom je in het vliegtuig terecht en dan mot je wat mannegiejs neerschieten..(dat is niet zo moeilijk hoor.. ) zo heb ik het ook gedaan.... edit: tackleberry was me iets voor Bewerkt: 12 juli 2005 door gtasabas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.