Cabyon Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Geplaatst: 11 februari 2013 (bewerkt) Tijdje geen signatures gemaakt, maar het begon toch weer te kriebelen. Ik zag haar show van de Superbowl terug op YouTube en ik vond dat ze het erg gaaf deed. Inspiratie voor 'n signature dus. Kritiek wordt zoals altijd zeer op prijs gesteld. Bewerkt: 11 februari 2013 door Cabyon Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Geplaatst: 11 februari 2013 Zeer mooi! Mooi texture/render gebruik. Zou je me de psd willen toesturen? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Geplaatst: 11 februari 2013 Nu zou zelfs ik het niet voor elkaar krijgen om een sig met Beyoncé erin onaantrekkelijk te maken, maar jij hebt er ook nog een mooi sfeertje aan weten te hangen met je photoshop-magie. Klasse! Reageren
Faenty. Geplaatst: 17 februari 2013 Rapport Geplaatst: 17 februari 2013 Nu zou zelfs ik het niet voor elkaar krijgen om een sig met Beyoncé erin onaantrekkelijk te maken, maar jij hebt er ook nog een mooi sfeertje aan weten te hangen met je photoshop-magie. Klasse! "Hallo aardlingen" Ontopic: ik vind hem heel mooi , maar aan de zijkanten is het zo leeg en vooral de rechtse kant is niet zo mooi waar het zo abrupt stopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.