Velaro Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 als ik gta sa start dan gaat hij (de menu enzo ) dan start ik de game (lukt perfect) maar dan na 5 minuten soms 10 minuten blokkeert hij gewoon weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? :unsure: mijn systeem : pentium 4 ;GeForce 6600 128 mb ; windows xp ;512 mb RAM ;directx9 ; 16xdvd driver ; en geluid PS:ik heb dit ook voor met andere spellen ! Please help me ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Wat bedoel je met blokkeren? Bevroren scherm? Wat kan je nog doen? Wat voor foutmeldingen krijg je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 als ik gta sa start dan gaat hij (de menu enzo ) dan start ik de game (lukt perfect) maar dan na 5 minuten soms 10 minuten blokkeert hij gewoon weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? :unsure: mijn systeem : pentium 4 ;GeForce 6600 128 mb ; windows xp ;512 mb RAM ;directx9 ; 16xdvd driver ; en geluid PS:ik heb dit ook voor met andere spellen ! Please help me ! Heb je SA orgineel? Een normale SA versie zou het moeten doen. Als ik jou specs bekijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 gewoon het beeld zit vast , ik kan niks doen ik moet de pries uittrekken en er weer insteken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik heb hem echt origineel ! ik heb hem bestelt en op 10 juni afgehaalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik heb hem echt origineel ! ik heb hem bestelt en op 10 juni afgehaalt Uhm....Opnieuw installeren? Je hebt er geen cracks over heen gegooit? Probeer maar op te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Soms licht het aan de programma's die je op hebt staan. Bv. Norton Anti Virus. Dan gaat mijn sa ook traag en soms valt hij uit. Dus ik heb niks aan staan behalve MSN. Mss helpt dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb er een crack op gezet maar dat is dezelfde als de laptop beneden dus dat zou raar als het daar aan zou liggen ! Als antivirusprogramma gebruik ik antivir en als spyware remover microsoft antispyware en bearshare . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.