Jump to content

Intel videokaart vervangen?


Pesimist

Recommended Posts

Hallo beste forumers !

Ik had een kleine vraagje ik heb namelijk een laptop gehaald,maar wist niet dat de videokaart niet voo gamen bedoeld was.

Is het mogelijk om de Intel Graphics HD videokaat te vervangen ? Zo niet is er een andere oplossing ? Dankje!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een laptop is sowieso nooit voor gaming bedoeld. Daar bestaan desktops voor. In een laptop kan je eigenlijk alleen de HDD, en soms het RAM, vervangen.

Dat klopt niet. Sommige laptops zijn puur bedoel voor gaming zoals oa MSI, Alienware, HP Envy series, HD HDX series en nog meer anderen.

Zelf heb ik een HD HDX16 en het is bedoel voor gaming en video's coderen. Je kan toch niet zomaar Nvidia 9600MGT gebruiken voor school en kantoorwerk.

Het kan GTA4 makkelijk aan op medium settings en andere spellen gaan er heel makkelijk op.

Nu gebruik ik het alleen om video's te converteren naar H.264 en het maakt gebruik van CUDA waardoor het 6x sneller werkt.

In de toekomst ben ik van plan om een laptop te kopen met i7 processor en minstens een Nvidia GTX680M.

Bij sommige laptops zoals bepaalde Dell series kan je niet alleen RAM en harde schijf vervangen maar ook het processor en de videokaart.

Het moet wel binnen de grenzen zijn voor de koeling en de moederbord maar het is in ieder wel mogelijk.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...