iRico Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Voor veel Signs heb je de brush tool nodig maar ik kan hem nergens vinden ik heb adobe photoshop elements 8.0. Volledig betaalde versie. Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Ik weet niet zeker of Elements überhaupt een brush tool heeft, bij de meeste tuts gaan ze er vanuit dat je in bezit bent van de 'volledige' Photoshop. Ik zal nog wel even voor je zoeken op internet. ;-) Reageren
iRico Geplaatst: 12 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Is de ''brush'' er wel in CS5 want dan doe ik da lekker op me andere computer waar Adobe Photoshop CS5 op staat Graag een printscreen als dit mogelijk is. Reageren
Kloep Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Ja, in Photoshop CS5 zit wel de Brush-tool. Selecteren kan door simpel de B in te drukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.