Jump to content

Show je PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Even een vernieuwing :X

*afbeeldingen*

Zozo, dat ziet er strak uit! En dat voor een dame ;) Maar wat zijn de specs idd?

Geplaatst:

CPU: Intel Core 2 Quad Q9450 @ 3.2 Ghz (Overclocked)

Moederbord: XFX nForce 780i 3-Way SLI Intel

Geheugen: Corsair Twin2X 4GB DDR2-800 CL5 EPP DHX kit

GPU: MSI N280GTX-T2D1G-Super OC

HDD: 1 x 320 en 1 x 250

Optische drive: 2 Samsung Drives.

Geluidskaart: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium

Behuizing: Thermaltake Armor+ Black Window

Voeding: Cooler Master Real Power M1000

CPU-koeler: Scythe Mugen 2

Monitor: 2 x Samsung SyncMaster P2450H (24" Widescreen)

Toetsenbord: Logitech G15 v2

Muis: Logitech G9 Laser Mouse + Logitech G5 Laster Mouse

Speakerset: Logitech G51

Casefans: 2 x Xigmatek XLF-F1253 120mm

Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate x64 (NL)

Overige componenten: SilverStone MFP51 Multifunctiondisplay

Zalman MFC2 (Fan Controller)

Headset: Logitech G35 en Sennheiser PC350

Ik ben vooral bezig met webdesign de laatste tijd. Met 1 monitor word het vaak wisselen van schermpjes wat na verloop van tijd vrij irritant word.

Daarom heb ik er voor gekozen 2 schermen te nemen, zodat ik de schermpjes naast elkaar kan houden ;). Bespaart een hoop tijd.

Geplaatst:

*afbeeldingen*

Ik geloof dat ik jaloers ben :puh:

wat zit er allemaal in dan?

Ik niet. Ik let liever op m'n scherm dan op m'n toetsenbord en toebehoren.

En Nemean, als je gewoon twee verkleinde FF schermen naast elkaar had gezet (wat prima past in 1920*1200), had je geen extra scherm nodig gehad. Ik zit hier ook op een 24", en zie m'n FF pagina, MSN, twee gesprekken, en m'n muziek speler geval. Ik zie persoonlijk niet waar je dan twee monitoren voor nodig hebt.

Geplaatst:

Zoals ik al zeg, ik ben vaak bezig met webdesign, daarnaast zit ik veel te werken met FTP en SQL databases.

Zoals je zelf al zegt, 2 verkleinende schermen naast elkaar is voor jou een oplossing voor mij echter niet.

Als je aan het coden ben van PHP, dan is een fullscreen echt wel makkelijk, dan een verkleind schermpje met daarnaast nog eens 2 kleine FF schermpjes daarnaast.

Voor mij is het op dit moment wel beter. :)

Geplaatst:

Rapport van ikt's computer

Uitgevoerd op 27-2-2010, 22:25:58

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|MEDIONPC  

|Computermodel:|MS-7502  

|Computernaam:|[censored] (in werkgroep [censored])  

|Systeemtype:|x64 (64-bits) systeem  

empty.gif   

motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD  

|Model:|MS-7502  

|BIOS Fabrikant:|Phoenix Technologies, LTD  

|BIOS Model:|Phoenix - AwardBIOS v6.00PG, versie 6.00 PG  

|Aansluitingen:|PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij)  

|Poorten:|PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), COM1 (Serieel), COM2 (Serieel), LPT1 (Parallel), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB0 (USB), USB1 (USB)  

empty.gif   

processor.gifProcessor|Model:|Intel® Core2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz (Quad Core)  

|Kloksnelheid:|2498MHz  

|Socket & Cache(s):|Socket 775, 1024KB L2 Cache  

empty.gif   

memory.gifGeheugen|Grootte:|4094MB RAM  

|Type(s):|2048MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333MHz, DIMM), 2048MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333MHz, DIMM)  

empty.gif   

harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:), NTFS (D:), NTFS (E:), FAT32 (F:)  

|Grootte:|931,50GB (60,00GB (C:) + 794,32GB (D:) + 57,18GB (E:) + 20,00GB (F:) )  

|Vrije ruimte:|429,41GB (23,28GB (C:) + 369,60GB (D:) + 27,80GB (E:) + 8,73GB (F:) )  

empty.gif   

drives.gifStations|Type(s):|C: Local Fixed Disk, D: Local Fixed Disk, E: Local Fixed Disk, F: Local Fixed Disk, G: Onbekend, H: Removable Disk, I: Removable Disk, J: Removable Disk, K: Onbekend, L: Removable Disk  

|Model(len):|C: Hitachi HDT721010SLA360 ATA Device IDE, D: Generic1 Card Reader1 USB Device USB, E: Generic2 Card Reader2 USB Device USB, F: Generic3 Card Reader3 USB Device USB, G: HL-DT-ST BDDVDRW CH08LS10 ATA Device, H: Onbekend, I: Onbekend, J: Onbekend, K: RCJAFCL 1UN4TABW SCSI CdRom Device, L: Onbekend  

empty.gif   

soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|ATI Technologies Inc.  

|Model:|ATI High Definition Audio Device  

empty.gif   

videocard.gifVideokaart|Model:|ATI Radeon HD 4800 Series   

|Beeldprocessor:|ATI display adapter (0x944C)  

|Geheugengrootte:|512MB VRAM  

|Stuurprogramma:|atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.681.0.0  

empty.gif   

display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|(Standard monitor types)  

|Model:|Generic PnP Monitor  

|Schermresolutie:|1280x1024 (Normaal 5:4 SXGA)  

|Kleurdiepte:|32-bits  

|Frequentie:|75Hz  

empty.gif   

mouse.gifMuis|Fabrikant:|(Standard system devices)  

|Model:|USB Input Device  

|Aantal knoppen:|2  

|Aansluiting:|USB  

empty.gif   

keyboard.gifToetsenbord|Model:|USB Input Device  

|Type:|Enhanced (101- or 102-key)  

|Functietoetsen:|12  

empty.gif   

networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|Intel® 82562V-2 10/100 Network Connection (), 802.11 n/g/b Wireless LAN USB Adapter (Ethernet 802.3), VirtualBox Host-Only Ethernet Adapter (Ethernet 802.3), Microsoft Virtual WiFi Miniport Adapter (Ethernet 802.3)  

|Adressen:|IP: 192.168.1.6, MAC: 00:22:43:8F:4E:04, DHCP: 192.168.1.1 & IP: 192.168.56.1, MAC: 08:00:27:00:94:D1, DHCP:   

empty.gif   

directx.gifDirectX|Versie:|11.0  

empty.gif   

operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows 7 Ultimate   

|Versie:|6.1.7600  

|Service Pack:|Geen  

empty.gif   

[/table]

info.gifGegenereerd doorfkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.0.0.133)

Geplaatst:

En Nemean, als je gewoon twee verkleinde FF schermen naast elkaar had gezet (wat prima past in 1920*1200), had je geen extra scherm nodig gehad. Ik zit hier ook op een 24", en zie m'n FF pagina, MSN, twee gesprekken, en m'n muziek speler geval. Ik zie persoonlijk niet waar je dan twee monitoren voor nodig hebt.

Jonge, wat zit je te zeuren? Als zij twee schermen prettiger vind laat d'r dan lekker. Sowieso ziet het er ook dikker uit, maar als jou dat niet intereseert is dat toch jou probleem? Ik hou er ook wel van als alles er mooi uitziet, maar als jij het prettiger vind om op een wrak van een toetsenbord te tikken doe je dat toch lekker?

OT: mooi systeempje :tu:

Geplaatst:

@Nemean^inf

nette setup, welcome to the dual monitor club :). laat die Hayte maar lullen die duidelijk niet hoe het is om 2 schermpjes te gebruiken.

Geplaatst:

Laptop:

Processor: intel core duo processor T6600 2.2 GHZ

Scherm: 17 inch HD

Videokaart: Nvidia geforce 9600m GT 1GB

Ram: 4GB DDR2

Hardechijf: 1TB

PC:

Processor: weet niet zo uit mijn hoofd maar is een 2.2 GHz Processor van intel

Scherm: Acer 20 inch breedbeeld

Videokaart: Nividia 8600 GT

Ram: 4GB DDR2

Hardeschijf: 350GB

Later :clown:

Geplaatst:

*afbeeldingen*

je klinkt anders wel jalours :puh:

Geplaatst:

*afbeeldingen*

je klinkt anders wel jalours :puh:

Ik ben het niet, ik heb al een Razer muis + toetsenbord. Niet zo duur als die Logitech zooi en werkt perfect. Een kermis attractie in vorm van een behuizing hoef ik ook niet, dat geld besteed ik liever aan de daadwerkelijke hardware die erin gaat.

@QinX, mijn oom had een 30" en een 20" (uit m'n hoofd, precies weet ik het niet meer), en de 20" was gekanteld, waardoor de hij even hoog was als de 30". Ik vond het maar een geld verspilling, een 24" is al groot genoeg.

Geplaatst:

Ik heb nooit 2 monitors gebruikt, maar het lijkt me wel irritant om steeds op 2 schermen te kijken. Ik heb hier 2 Phillips monitors staan van beide 15", misschien sluit ik deze wel eens aan op mijn pc. Ik gebruik zelf nu een Full HD Acer x243h 24", maar kan je daar dan ook nog een 2e 15" inch aansluiten of moet het dezelfde resolutie hebben?

Geplaatst:

Je kan de resolutie van een ander scherm gewoon veranderen, ze hoeven niet van dezelfde grootte te zijn.

En om even terug te komen op Nemean's situatie, voor webdesign kan ik wel indenken dat het nut heeft (ik doe daar namelijk niet aan), maar voor "normale" dingen zou ik het gewoon als geldverspilling zien.

Geplaatst:

Je kan de resolutie van een ander scherm gewoon veranderen, ze hoeven niet van dezelfde grootte te zijn.

En om even terug te komen op Nemean's situatie, voor webdesign kan ik wel indenken dat het nut heeft (ik doe daar namelijk niet aan), maar voor "normale" dingen zou ik het gewoon als geldverspilling zien.

bedankt dat jij mijn 2 schermen geld verspilling noemt, ach ja, ik vindt scooters en autos ook geld verspilling

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...