Jump to content

[NIEUW] [€900] Supergtagamer


GuitarGuy666

Recommended Posts

Budget: maximum €900,-

Doel: Gaming

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Merk pc

Benodigde randapparatuur: geen

Besturingssysteem: Windows

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: geen

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door een bedrijf

Extra koeling (voor overklokken)?: Als het niet nodig is, dan hoeft dat ook niet

Ik wil graag een krachtige windows game pc. Hij moet krachtig genoeg zijn om games zoals far cry 3, borderlands 2, dota 2, CoD BO 2 e.d te kunnen spelen.

Als videokaart wil ik het liefst Nvidia

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel ietsjes boven jouw budget en een Ati videokaart.

http://www.wehkamp.n...FA6FA&VIEW=Grid

Alhoewel de 16GB SSD erg aan de kleine kant is bij die (bovenstaande). Is puur bedoelt denk ik voor Windows 8 en niet voor games.

Ik heb de Acer Predator G3610. Die is helaas niet meer leverbaar.

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil je perse Nvidia videokaart?

Bij AMD krijg je meer waar voor je geld en de kwaliteit is evengoed hoor.

Ik durf te wedden dat er nu een fan boy reactie komt. =)

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Ja die is goed, maar voor een € 7 meer heb ik een computer met een betere en krachtigere videokaart en een moederbord met de nieuwste chipset. :)

0RKQVam.png

Die €55 heb ik erbij geteld omdat dat de prijs is die ze vragen om de computer te assembleren voor jou. ;)

Hier moet je dezelfde componenten kiezen en dan op 'bestellen' drukken en daarna 'geassembleerd systeem' kiezen. :)

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kun je op die computer ook gta iv zonder lagg spelen?

Even voor de duidelijkheid, GTA IV is al bijna vijf (5!!) jaar oud. Zowat elke pc van 500+ eurozal GTA IV kunnen draaien.

Not really. Mijn laptop van 1300 euro kan GTAIV goed draaien maar nu nu wat minder.

Had de laptop gekocht precies na een maand de release van GTAIV. E8400 2.26GHz, Nvidia 9600M GT en 4GB.

De topic is nu 10 dagen oud dus weet niet of het nog zin heeft maar ik heb negatieve verhalen gelezen over de AMD 7870 XT.

Die is even langzaam als een AMD 6450.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je op die computer ook gta iv zonder lagg spelen?

Even voor de duidelijkheid, GTA IV is al bijna vijf (5!!) jaar oud. Zowat elke pc van 500+ eurozal GTA IV kunnen draaien.

Not really. Mijn laptop van 1300 euro kan GTAIV goed draaien maar nu nu wat minder.

Had de laptop gekocht precies na een maand de release van GTAIV. E8400 2.26GHz, Nvidia 9600M GT en 4GB.

Laptop is wat anders dan een desktop eh.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je op die computer ook gta iv zonder lagg spelen?

Even voor de duidelijkheid, GTA IV is al bijna vijf (5!!) jaar oud. Zowat elke pc van 500+ eurozal GTA IV kunnen draaien.

Not really. Mijn laptop van 1300 euro kan GTAIV goed draaien maar nu nu wat minder.

Had de laptop gekocht precies na een maand de release van GTAIV. E8400 2.26GHz, Nvidia 9600M GT en 4GB.

Laptop is wat anders dan een desktop eh.

Maar een laptop dat GTAIV makkelijk aankan is wat anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...