Jump to content

[NIEUW] [€900] Supergtagamer


GuitarGuy666

Recommended Posts

Not really. Mijn laptop van 1300 euro kan GTAIV goed draaien maar nu nu wat minder.

Had de laptop gekocht precies na een maand de release van GTAIV. E8400 2.26GHz, Nvidia 9600M GT en 4GB.

Whoop heeft het waarschijnlijk over PC's die nu 500+ euro kosten, en niet 3 jaar terug. Daarnaast is een laptop inderdaad nog wat anders dan een PC, mijn laptop die vorig jaar 700 euro kostte (i5, GT520M) kan GTA IV ook maar op het allerlaagste aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Not really. Mijn laptop van 1300 euro kan GTAIV goed draaien maar nu nu wat minder.

Had de laptop gekocht precies na een maand de release van GTAIV. E8400 2.26GHz, Nvidia 9600M GT en 4GB.

Whoop heeft het waarschijnlijk over PC's die nu 500+ euro kosten, en niet 3 jaar terug. Daarnaast is een laptop inderdaad nog wat anders dan een PC, mijn laptop die vorig jaar 700 euro koste (i5, GT520M) kan GTA IV ook maar op het allerlaagste aan.

Ik weet, was niet echt serieus. Beiden zijn anders en kloksnelheden van de laptops zijn vaak laag maar zijn net zo goed als de desktop versie.

Jouw laptop zou GTAIV zeker wel op minstens medium tot hoog aan moeten kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jouw laptop zou GTAIV zeker wel op minstens medium tot hoog aan moeten kunnen.

Dat dacht ik ook, maar ik moet alles op low zetten (op mijn resolutie na) om een speelbare FPS te hebben. Maar ik heb ook nog nooit echt de moeite genomen om het wel op hogere grafische instellingen aan te kunnen, ik game immers toch op m'n desktop.

Maar goed, daar gaat het topic nu niet over. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Jouw laptop zou GTAIV zeker wel op minstens medium tot hoog aan moeten kunnen.

Dat dacht ik ook, maar ik moet alles op low zetten (op mijn resolutie na) om een speelbare FPS te hebben. Maar ik heb ook nog nooit echt de moeite genomen om het wel op hogere grafische instellingen aan te kunnen, ik game immers toch op m'n desktop.

Maar goed, daar gaat het topic nu niet over. ^^

i5 is veel sneller dan mijn C2D 8400 2.26GHz en de videokaart, geen idee. Maar alles moet ergens op de 75 zijn, ook Vehicle Density en texture op Medium.

Moet met gemak aankunnen. Wel raar, maar goed.

Ik vertelde eerder dat de 7870 XT geen goeie videokaart is.

Link to comment
Delen op andere websites

De topic is nu 10 dagen oud dus weet niet of het nog zin heeft maar ik heb negatieve verhalen gelezen over de AMD 7870 XT.

Die is even langzaam als een AMD 6450.

Dan heb je slechte bronnen want deze is wel goed. :bier:

i5 is veel sneller dan mijn C2D 8400 2.26GHz en de videokaart, geen idee. Maar alles moet ergens op de 75 zijn, ook Vehicle Density en texture op Medium.

Moet met gemak aankunnen. Wel raar, maar goed.

Ik vertelde eerder dat de 7870 XT geen goeie videokaart is.

GTA iv is ook een spel dat vooral een sterke videokaart nodig heeft en dat is de Nvidia GT 520m niet. ;)

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Als Gta IV voor pc beter gecodeerd is. Dan is nu een pak makkelijker geweest want ik heb een GTX 660 TI en ik heb maar 40 Fps op max bij Gta IV terwijl op Bf3 60 Fps is

Eh, GTAIV en BF3 zijn allemaal compleet andere soorten spellen en hebben bezitten compleet andere engines.

De Frostbite 2 engine gaat puur om graphics en RAGE, het is een heel complexe engine. Je kan appels niet vergelijken met watermeloenen.

@Woody268

Alright, dan weten die mensen dus weinig van over AMD videokaarten.

Ik dacht al dat de GT520M inderdaad een minder goeie videokaart is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Gta IV voor pc beter gecodeerd is. Dan is nu een pak makkelijker geweest want ik heb een GTX 660 TI en ik heb maar 40 Fps op max bij Gta IV terwijl op Bf3 60 Fps is

ZIjn je computer drivers up-to-date? Heb je de laatste patch? of de andere component in de computer zijn niet voldoende. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als Gta IV voor pc beter gecodeerd is. Dan is nu een pak makkelijker geweest want ik heb een GTX 660 TI en ik heb maar 40 Fps op max bij Gta IV terwijl op Bf3 60 Fps is

ZIjn je computer drivers up-to-date? Heb je de laatste patch? of de andere component in de computer zijn niet voldoende. ;)

Ik heb allen driver voor GPU geinstalleerd en windows is up to date en laaste patch van GTA IV EFLC.

BTW zijn er meer driver die ik moet installeren ? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb allen driver voor GPU geinstalleerd en windows is up to date en laaste patch van GTA IV EFLC.

BTW zijn er meer driver die ik moet installeren ? :?

welke processor heb je? Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

danny24, ik denk dat het beste is om een eigen topic te maken over je GTAIV probleem.

Dit gaat nu best wel geheel offtopic en we dwalen af van het werkelijke onderwerp

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...